Jos miehesi kanssa pötkötätte rennosti sohvalla telkkaria katsoen ja ehdotat, että mies lähtis ostamaan herkkuja

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
niin lähteekö? Kello olis jotain 18-21 välillä ja molemmat lokoisissa kotiasuissa, mies kalsarisillaan kenties. Sun alkais tehdä mieli sipsiä tai suklaata, lähtiskö mies hakemaan jos pyydät?

"vieras"
Ei lähtis. Suhteen alkuaikoina olis voinutkin lähteä, mutta ei enää.
Jos olis esim. työmatkalla autolla tulossa kotiinpäin, niin olis 50/50 hakisko. Riipuu siitä väsyttäiskö tai vituttaisko sitä työpäivän jäljiltä.

Ehkä lähtisi, ehkä ei. Jotta tuo tilanne alunperin realisoituisi, minun pitäisi olla kipeänä (ja olen aika harvoin).

Asun lähellä kauppoja ja lyhyet kävelyretket esimerkiksi ostoksille ovat rentouttavinta mitä tiedän, joten normaalisti en koskaan ehdottaisi miehelle ap:n kuvaamaa asiaa.

"hhh"
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26113435:
Ehkä lähtisi, ehkä ei. Jotta tuo tilanne alunperin realisoituisi, minun pitäisi olla kipeänä (ja olen aika harvoin).

Asun lähellä kauppoja ja lyhyet kävelyretket esimerkiksi ostoksille ovat rentouttavinta mitä tiedän, joten normaalisti en koskaan ehdottaisi miehelle ap:n kuvaamaa asiaa.
Ei nyt varmaan ihan rentouttavinta mitä tiedät? :)

Yhteistyössä