Jos miehesi kaljuuntuisi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
ja hänellä olisi selkään ylettyvä pitkä tukka, eikä hän haluaisi leikata sitä, niin yrittäisitkö painostaa?

Minun mielestäni jossain vaiheessa oikea ratkaisu olisi pitää pää kaljuna jatkuvasti. Kranssi on kauhea.

Tosin mun mies ei kaljuunnu, mut sillä on yleensä ihan lyhyt tukka tai kalju mieluiten. On sillä ollut pitkäkin, mutta se ei itse tykkää siitä.

no en painostaisi. jokainen kulkee omalla tyylillään. toki jos asia mua kovasti häiritsisi voisin mainita asiasta että oisko lyhyt tukka kivempi mutta kukapa haluais omasta ulkonäöstä painostettavan. miettii että ukko sanois vaikka sulle että sulla on liian suuri ahteri ja painostaisi sua laihduttamaan :D

Sen mun miehen tukka kasvaa hänen päässään. Missä kuosissa hän itse viihtyy niin siinä sopii olla. Toki jos mun mielipidettä kysyy niin vois leikata tossa ap:n kuvaamassa tilanteessa :laugh:

Mä yritän painostaa :( Miehellä on tosi harva tukka ja se on kertakaikkisen KAMALAN näköinen, mutta jostain kumman syystä niistä parista haivenesta on pidettävä kiinni kynsin ja hampain :( Välillä leikkaa ihan lyhyeksi (siiliksi) ja silleen on jo PALJON paremman näköinen. Olen yrittänyt eri vedonlyönnein jne, mutta mikään ei auta :(

Kranssit on tosiaan yök! Mun on vaikea kuvitella miestä jota joutuisin painostamaan, eli hän ei itse olisi tietoinen kampauksen naurettavuudesta. Mutta jos näin olisi, niin puhuisin, mutta en painostaisi. Järki vetoaa enemmän kuin painostus, eli kertoisin vain oman mielipiteeni ja sanoisin että saa itse valita, ja että hän on joka tapauksessa rakas. Painostus saattaisi laittaa miehen enemmänkin (tukan) puolustuskannalle kuin pelkkä oman kannan esittely.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Et on toiselta puolelta pitkä, niin et kamman ja syljeljen avull sit vedetään se siit kaljun kohdan ylitse, ikäänkuin peitoksi? :D

Tää on kaikista pahinta mitä tiiän! :x

Siis jos on kaljuuntunut, niin miks hemmetissä sitä pitää yrittää peittää noin?En ymmärrä.

Jos oma mies alkais kaljuuntua niin varmaan yrittäisin puhua sen ajamaan loputkin pois/lyhyeks.

Yhteistyössä