Jos miehenne/vaimonne ei tietäisi.......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
Että joskus,ei joka päivä,viestittelisit jonkun tuntemattoman kanssa(mies naiselle tai nainen miehelle)ihan normaalin päivänne kulusta tai tuhmiakin viestejä....!?!Itse pitäisit siitä että tulis intiimejäkin viestejä ja itse tekstaisit takasin ns.samalla mitalla!!!
Tietäisit että mies tai nainen on hänkin varattu,niinku itsekin olisit...Mutta jos tuo viestittely tapahtuisi salassa,eikä oma puolisosi saisi siitä tietää!!!!!Ei tarvitsisikaan kertoa/tietää.Jatkaisitko,koska se toisi jotain kiellettyä ja jonkinlaista mielihyvääkin kun joku tuntematon tuola ajattelisi sinua.....!!??

En lähettelisi vaikkei mies tietäisikään, ei se silti olisi oikein. Pidän tuollaista vähän säälittävänä elämän köyhyytenä, merkkinä huonosta keski-ikästymisen hallinnasta.

Itse olen ottanut sellaisen säännön, etten tee mitään mitä en haluaisi miehenikään tekevän. Jokaisesssa suhteessa tietysti omat sääntönsä, mutta en kyllä haluaisi mieheni tekstailevan kenenkään kanssa tuolla tavalla...Itse en siis kyllä tuohon pystyisi...

Minäkin jäisin heti kiinni. Kännykkäni voi olla hiljaa monta viikkoa, jos vaimo ei jostain asiasta muistuta. Jos se alkaisi piipittää illat läpeensä, niin vaimo alkaisi haistaa palaneen käryä. Ihan oikein, että jäisin kiinni, sillä moinen temppuilu olisi infamità.

Voin kertoa että vaikka tuommoinen vaikuttaisi kuinka viattomalta sinun silmiisi, niin sen paljastuttua suhteenne ei tule enää koskaan olemaan entisellään, jos nyt puolisoasi enää edes kiinnostaisi katsoakaan sinuun päin. Mitä mieltä olisit jos puolisosi toimisi vastaavalla tavalla?

Suosittelen että alat käyttää energiaasi mieluummin oman parisuhteesi piristämiseen, huomaat kyllä varmasti itsekin että se antaa paljon enemmän kuin tuollainen höpöhöpö-touhu. Todista itsellesi että ei sinulla ole noin huono itsetunto, että pitää vierailla miehillä sitä pönkittää.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttokarpanen:
en todellakaan lähettelis. Ja pettämistä se on silti vaikka ei ihan fyysisesti nussita...

ei se mielestäni kyllä pettämiseen verrattavaa ole, jos vaan keskustelee yleismaailman asioista !

Pikkasen tiukkapipoista on jos ei saa keskustella kenenkään kanssa jollei siitä puolisolleen kerro !

Kerrotteko te kaikki keskustelut kaikkien ihmisten kanssa joita käytte ?

Eri asia on, jos aletaan sanallisestikin kiihottamaan toista, silloin mukaan astuu halu ja kiihko toista ihmistä kohtaan ja SE alkaa olla jo lähellä pettämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja pohojosen likka:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttokarpanen:
en todellakaan lähettelis. Ja pettämistä se on silti vaikka ei ihan fyysisesti nussita...

ei se mielestäni kyllä pettämiseen verrattavaa ole, jos vaan keskustelee yleismaailman asioista !

Pikkasen tiukkapipoista on jos ei saa keskustella kenenkään kanssa jollei siitä puolisolleen kerro !

Kerrotteko te kaikki keskustelut kaikkien ihmisten kanssa joita käytte ?

Eri asia on, jos aletaan sanallisestikin kiihottamaan toista, silloin mukaan astuu halu ja kiihko toista ihmistä kohtaan ja SE alkaa olla jo lähellä pettämistä.

Kyllä ap mainitsi tuhmista ja intiimeistä viesteistä. Pettämistä mun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Minäkin jäisin heti kiinni. Kännykkäni voi olla hiljaa monta viikkoa, jos vaimo ei jostain asiasta muistuta. Jos se alkaisi piipittää illat läpeensä, niin vaimo alkaisi haistaa palaneen käryä. Ihan oikein, että jäisin kiinni, sillä moinen temppuilu olisi infamità.

oli kyse sähköposteista, keskustelupalstoista...

Hyvä että otatte kantaa omilla mielipiteillänne!Ja että niitä on erilaisia,vaikkakin yleisesti kielteisiä!!
Pohojosen likka:vieläkö viestittelet?Jos et,miten lopetit sen?Oliko tarvetta sun mielestä kertoa miehellesi?
Mulle kai pitäis vääntää se asia rautalangasta,kun en ymmärrä et'mitä pahaa siinä jos ei asia tuu ilmi miehelle/vaimolle??Mitä pahaa siinä sitte on??!!Jos mun mies viestittelis jollekin naiselle ja mä tietäisin,niin TOTTAKAI asiaan tulis stoppi!!!!Mut jos EN TIIÄ ASIASTA........!?!Ties vaikka nytkin tekstailee jollekin,on töissä niin mistä mä voin sen tietää?!Ei me katota toistemme kännykkä viestejä!!!Yksityisyyttä saa olla!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hyvä että otatte kantaa omilla mielipiteillänne!Ja että niitä on erilaisia,vaikkakin yleisesti kielteisiä!!
Pohojosen likka:vieläkö viestittelet?Jos et,miten lopetit sen?Oliko tarvetta sun mielestä kertoa miehellesi?
Mulle kai pitäis vääntää se asia rautalangasta,kun en ymmärrä et'mitä pahaa siinä jos ei asia tuu ilmi miehelle/vaimolle??Mitä pahaa siinä sitte on??!!Jos mun mies viestittelis jollekin naiselle ja mä tietäisin,niin TOTTAKAI asiaan tulis stoppi!!!!Mut jos EN TIIÄ ASIASTA........!?!Ties vaikka nytkin tekstailee jollekin,on töissä niin mistä mä voin sen tietää?!Ei me katota toistemme kännykkä viestejä!!!Yksityisyyttä saa olla!

Mitäs jos miehes vaikka hiplailis muita naisia, mitäs pahaa siinä ois jos et TIETÄIS asiasta?

Ei taida olla teillä ihan suhde kunnossa..

Yhteistyössä