N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Brutto aina katsotaan, mutta eihän ne enää vaikuta?!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Brutto aina katsotaan, mutta eihän ne enää vaikuta?!
ai jaa mites se sit nykään menee ? eka kertaa työttömänä, ja karenssi huhtikuulleasti, niin tossa mietin et paljon saan sitä työmarkkina tukea ?
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No kyllä mulla ainakin miehen tulot vaikuttaa työmarkkinatukeen.
Nimim. 11,5? - verot /kk
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No kyllä mulla ainakin miehen tulot vaikuttaa työmarkkinatukeen.
Nimim. 11,5? - verot /kk
siis sehän on sit tosi vähän, eli sit kannattaa mennä työharjoitteluun työkkärin kautta jos haluaa täyden päivä rahan. ihan naurettavaa touhua !!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Mulla ei ole vaikuttanut, Meilläon kyllä neljälasta joten bruttotulot saa silloin olla aika isot, että vaikuttaisi
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No kyllä mulla ainakin miehen tulot vaikuttaa työmarkkinatukeen.
Nimim. 11,5? - verot /kk
siis sehän on sit tosi vähän, eli sit kannattaa mennä työharjoitteluun työkkärin kautta jos haluaa täyden päivä rahan. ihan naurettavaa touhua !!!!!!
niimpä, mulle ei vaan mitkään työharjottelu tai työpaiket oo nyt oikeen auenneet kun äitiysloma alkaa kahen viikon päästä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Mulla ei ole vaikuttanut, Meilläon kyllä neljälasta joten bruttotulot saa silloin olla aika isot, että vaikuttaisi
meillä on kaksi lasta, ja mihen brutto 2400? ja sen laksurin mukaan mulle jää 14? päivä ja siitä vielä verot, et ei kyllä mitään. luulin koko ajan et saan 25? päivä kun sitä työkkärissä sanoivat, eivätkä puhuneet mitään mihen tuloista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No kyllä mulla ainakin miehen tulot vaikuttaa työmarkkinatukeen.
Nimim. 11,5? - verot /kk
niimpä, mulle ei vaan mitkään työharjottelu tai työpaiket oo nyt oikeen auenneet kun äitiysloma alkaa kahen viikon päästä.
mietin vaan kum moni sanoo et työttömänä saa enemmän rahaa kuin äippä tuella, mut ei sit taida ihan niin olla.
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Brutto aina katsotaan, mutta eihän ne enää vaikuta?!
ai jaa mites se sit nykään menee ? eka kertaa työttömänä, ja karenssi huhtikuulleasti, niin tossa mietin et paljon saan sitä työmarkkina tukea ?
Mä olen antanut itseni ymmärtää että nyt vuoden alusta se muuttui niin ettei puolison tulot vaikuttais, en mä kyllä varma ole...
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Brutto aina katsotaan, mutta eihän ne enää vaikuta?!
Mä olen antanut itseni ymmärtää että nyt vuoden alusta se muuttui niin ettei puolison tulot vaikuttais, en mä kyllä varma ole...
`Vuoden alusta muuttui se, ettei puolison tulot enää vaikuta OPINTOTUKEEN/siihen asumislisään. Työmarkkinatuen muutoksesta en ainakaan oo kuullut, oishan se järkevää että se ois muutettu samalla. Tai että ainakaan avopuolison/kämppiksen tulot ei vaikuttas, naimisissa olevilla asia sitten eri...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Brutto aina katsotaan, mutta eihän ne enää vaikuta?!
`Vuoden alusta muuttui se, ettei puolison tulot enää vaikuta OPINTOTUKEEN/siihen asumislisään. Työmarkkinatuen muutoksesta en ainakaan oo kuullut, oishan se järkevää että se ois muutettu samalla. Tai että ainakaan avopuolison/kämppiksen tulot ei vaikuttas, naimisissa olevilla asia sitten eri...
mut minusta ei silti ole reilua katsoa niitä tuloja mitä et edes saa !!!!