P
purkaus
Vieras
Millaista jälkeä jättävät jälkeensä ja kuka siivoaa?Oikeasti on pinna hiukan kireällä, aamulla ajattelin käydä pikaisesti suihkussa(meillä kellarissa sauna/kylppäri)niin voi vit.u!Sellainen 'pukuhuone'lattia ihan märkänä mattoa myöten, jonkun kalsarit siinä matolla..lattialla mun kylpytakki litimärkänä+ukon kylpytakki ja pyyhkeitä sekä tietty kastelleet muitakin pyykkikopan vaatteitaa(tuskin pelkkää vettä), pussi jossa lapsen vielä isoja vaatteita odottamassa pesua myös märkänä +alko tölkkiä siellä..portaissa jotain paskaa..kylppärin puolella lapsen ammeen reunassa jotain töhnää,saippua purkkeja kaikkia näperöity,suihku(siis se 'kahva')roikku pitkin lattiaa...pyykkikoneessa tarvittava jatkojohto otettu irti ja nakattu lattialle...saunassa sanko ja napot pitkin lattioita &törkyä...sain siis ensi töikseni pestä kellarin + pestä 3 konetta pyykkiä,pussittaa jonkun ällöt kalsarit..eteisessä on juostu lumisilla/hiekkaisilla kengillä,matossa töhnää...keittiössä sain pestä käsin sitä vaativat lasit yms.haisevaa mukia keräillä..ihmettelin myös jo yöllä omituista hajua, nyt illalla saunan päälle pistettyä voimistui...ukko epäilee että yks oli kaatanut kaljaa siihen(no kuitenkin nyt kivet ja kiukaan reunalla on jtn.ruskeaa?!)ja mun kylpytakin oli samainen henkilö ottanut jne.Vitun vittu,mä en saat'n' tykkää et mun ja muksun tavaroihin kajottu ja oltu niin prkl törkysiä ja sitten minä jouduin siivoamaan että suihkuun edes pääsi!ja ei toi olis muutenkaan niitä siivonnut...kaikki pesusienet yms.piti nakata roskiin ja käydä ostamassa uudet...uskallauduinpa sitten sanomaan kiukaasta(auta armias jos minä tai joku minun kaverini oltaisiin se tehty)niin alkaa kyllästyttämään minun valitus ja saan lähteä jos ei lopu...vitvitvit...millä se paska kiukaastakaan lähtee?sais tana tulla prkl äijä pesemään koko saunan ja ostaa uudet kivet..