Jos miehen kaverit on saunomassa teillä niin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkaus

Vieras
Millaista jälkeä jättävät jälkeensä ja kuka siivoaa?Oikeasti on pinna hiukan kireällä, aamulla ajattelin käydä pikaisesti suihkussa(meillä kellarissa sauna/kylppäri)niin voi vit.u!Sellainen 'pukuhuone'lattia ihan märkänä mattoa myöten, jonkun kalsarit siinä matolla..lattialla mun kylpytakki litimärkänä+ukon kylpytakki ja pyyhkeitä sekä tietty kastelleet muitakin pyykkikopan vaatteitaa(tuskin pelkkää vettä), pussi jossa lapsen vielä isoja vaatteita odottamassa pesua myös märkänä +alko tölkkiä siellä..portaissa jotain paskaa..kylppärin puolella lapsen ammeen reunassa jotain töhnää,saippua purkkeja kaikkia näperöity,suihku(siis se 'kahva')roikku pitkin lattiaa...pyykkikoneessa tarvittava jatkojohto otettu irti ja nakattu lattialle...saunassa sanko ja napot pitkin lattioita &törkyä...sain siis ensi töikseni pestä kellarin + pestä 3 konetta pyykkiä,pussittaa jonkun ällöt kalsarit..eteisessä on juostu lumisilla/hiekkaisilla kengillä,matossa töhnää...keittiössä sain pestä käsin sitä vaativat lasit yms.haisevaa mukia keräillä..ihmettelin myös jo yöllä omituista hajua, nyt illalla saunan päälle pistettyä voimistui...ukko epäilee että yks oli kaatanut kaljaa siihen(no kuitenkin nyt kivet ja kiukaan reunalla on jtn.ruskeaa?!)ja mun kylpytakin oli samainen henkilö ottanut jne.Vitun vittu,mä en saat'n' tykkää et mun ja muksun tavaroihin kajottu ja oltu niin prkl törkysiä ja sitten minä jouduin siivoamaan että suihkuun edes pääsi!ja ei toi olis muutenkaan niitä siivonnut...kaikki pesusienet yms.piti nakata roskiin ja käydä ostamassa uudet...uskallauduinpa sitten sanomaan kiukaasta(auta armias jos minä tai joku minun kaverini oltaisiin se tehty)niin alkaa kyllästyttämään minun valitus ja saan lähteä jos ei lopu...vitvitvit...millä se paska kiukaastakaan lähtee?sais tana tulla prkl äijä pesemään koko saunan ja ostaa uudet kivet..

OHO! :o :o :o :o
Miksi et laittanut miestäs siivoomaan? Itse olisin laitanut ja kehottanut miehen pyytää kaverinsa luuttuamaan myös!
Paljonko miehelläsi on ikää, kun kun käyttäytyminen on noin teinimäistä?

Otan osaa! Koita olla stressaamatta ja laita ukot töihin!

Aikamoisen ala-arvoista meninikiä ollut äijillä! Ja ymmärsinkö oikein, että et voi edes valittaa asiasta miehellesi tai saat lähteä??????? Anteeksi vaan, mutta miehelläs on asennevamma. En kyllä kävis vieraiden äijien p....ja omasta saunastani pesemään. Mies sais itse pestä ja seuraavaa saunailtaa vois joutua hieman odottelemaan.

Vaikuttaa, että olet todella alistettu. Mies käyttäytyy miten sattuu ja sulla ei ole oikeutta mielipiteeseen vaan heti uhataan erolla. Mitä jos lähtisit pariksi päiväksi veke?

Ja mä en kyllä ukkoköörin pjaskoja siivoaisi ikuna. Saisi äijä siivoilla ihan itse ja vaikka pyytää ne sontaiset kaverinsa avuksi!

Ei meillä ihan tollasta mutta aika lähelle. Kesällä pesin herrojen saunailtaa varten pesutilat jokaista nurkkaa myöten, ajattelin että mukava se on pestyyn saunaan ja kylppäriin tulla. No tämä saunailta kun oli ohi, oli lattiat aivan sukikien tummassa nukassa, hiekkaa ja jalanjälkiä täynnä, olutpulloja tyhjiä ja puolikkaita oli missäkin nurkassa. Lehtiä saunavastasta oli karissut ympäriinsä, pyyhkeet lojui litimärjänä mytyssä pyykkikorin vieressä. Lavuaari oli tupakan puruissa.

Ihmettelen vaan eikö sitä voida saunoa sikailematta ja kunnioittaa toisen kotia ja näkemää vaivaa ja yrittää kännissäkin olla siististi. Ei näköjään, meillä ei toisia saunailtoja enää ole. Jälkiä en siivonnut vaan mies sai itse hoitaa homman. Ja tämä sotku ei rajoittunut vaan pesutiloihin vaan koko koti oli sotkettu, olkkarin pöytä siirretty että kaverit voineet patjalla vissiin nukkua. Meidän sängystä revitty patja siihen. Pulloja, mäkkiruoka kääreitä pöydillä ja sohvalla ja likaisia jalanjälkiä myös matoilla kun oli ulkona käyty paljain jaloin ja lompsittu sisälle.

Kyllä ite siivoavat jälkensä kun meillä saunovat (tai mitä tahansa tekevätkin).
Onhan toi nyt jo aika törkeää jättää kämppä tuohon kuntoon..
Olisit laittanu ukon siivoamaan.

No eipä ole minkäänlaista kunnioitusta toisen kotia kohtaan! Edelleen vahvistan päätöstäni..meillä kun ei saunailtoja järjestetä, tämä on minun ja lasten koti, ei miehen kavereiden juottola.Saunokoon muualla!

Meillä saunotaan vain oman perheen kesken, mutta en osaa kuvitella miehen kavereitakaan tuollaisiksi possuiksi. Ja ei ne päinsä meillä saunoisi, tuskin kehtaisivat miehen aikana sikailla, kun mies on siisti ja asiallinen.

Mun miehen kaverit on aika viksuja ja siistejä. Ei toi tulis kuuloonkaan, johan mun mieskin sais pultin.

Ja jos noin kävis, niin mies ei hetkeäkään kuvittelisi, että minä siivoaisin, vaan hoitaisi sotkun itse.

Kiitos vastauksista, meni näin aamuun kun pääsin koneelle lukemaan...Mies nukkui krapulaansa pitkälle päivään ja sitten makaili sohvalla kotona olo ajan.Ihan aikuisia ovat, iältään..Siitä se pultit vetikin kun sanoin että onko kiukaaseen kaadettu jotain vai onko siellä syttymisvaara kun ihan kamala haju, sanoi sitten että ehkä on kaljaa kaadettu, vastasin että aikuiset ja siihen se sitten tyssäsi kun alkoi huutamaan..eikä pelkoa että siivoaisi,nähty ennenkin.Ja kun itse oli pakko päästä pesulle enkä saattanut mennä suihkuun ennenkuin olin puunannut siellä.. Ja teidän että koko talo olisi ollut ihan törkyinen yläkertaan asti ellen minä olisi ollut täällä muissa tiloissa..esikon kanssa kun olin synnärillä oli kämppä sellainen läävä että oksat pois, homehtunutta ruokaa ,pulloja jne.olipa oikein virkistävää alkaa heti siivoamaan ja kauppaan..kerran anopin kuullen siitä menin sanomaan niin otti nokkiinsa ja sanoi että sellaisia kaikki miehet on ja häipyi.Tätä palstaa kun lukee niin ei ne muiden miehet sellaisia taida kuitenkaan olla..Niin ja ne jonkun kalsarit, kun kerroin että ne on pussissa niin sanoi että voisit pestä ne..voi vee...sanoin etten todellakaan ala pesemään..kukaan näistä tyypeistä ei edes seurustele, että älliä heiltä ei kai sitten löydy ajatella mitä talon naispuolinen henkilö tykkää sikailusta..kun ei yhtään kunnioiteta toisten kotia, että mitä muutenkaan elämässä opetettu!

Alkuperäinen kirjoittaja purkaus:
Millaista jälkeä jättävät jälkeensä ja kuka siivoaa?Oikeasti on pinna hiukan kireällä, aamulla ajattelin käydä pikaisesti suihkussa(meillä kellarissa sauna/kylppäri)niin voi vit.u!Sellainen 'pukuhuone'lattia ihan märkänä mattoa myöten, jonkun kalsarit siinä matolla..lattialla mun kylpytakki litimärkänä+ukon kylpytakki ja pyyhkeitä sekä tietty kastelleet muitakin pyykkikopan vaatteitaa(tuskin pelkkää vettä), pussi jossa lapsen vielä isoja vaatteita odottamassa pesua myös märkänä +alko tölkkiä siellä..portaissa jotain paskaa..kylppärin puolella lapsen ammeen reunassa jotain töhnää,saippua purkkeja kaikkia näperöity,suihku(siis se 'kahva')roikku pitkin lattiaa...pyykkikoneessa tarvittava jatkojohto otettu irti ja nakattu lattialle...saunassa sanko ja napot pitkin lattioita &törkyä...sain siis ensi töikseni pestä kellarin + pestä 3 konetta pyykkiä,pussittaa jonkun ällöt kalsarit..eteisessä on juostu lumisilla/hiekkaisilla kengillä,matossa töhnää...keittiössä sain pestä käsin sitä vaativat lasit yms.haisevaa mukia keräillä..ihmettelin myös jo yöllä omituista hajua, nyt illalla saunan päälle pistettyä voimistui...ukko epäilee että yks oli kaatanut kaljaa siihen(no kuitenkin nyt kivet ja kiukaan reunalla on jtn.ruskeaa?!)ja mun kylpytakin oli samainen henkilö ottanut jne.Vitun vittu,mä en saat'n' tykkää et mun ja muksun tavaroihin kajottu ja oltu niin prkl törkysiä ja sitten minä jouduin siivoamaan että suihkuun edes pääsi!ja ei toi olis muutenkaan niitä siivonnut...kaikki pesusienet yms.piti nakata roskiin ja käydä ostamassa uudet...uskallauduinpa sitten sanomaan kiukaasta(auta armias jos minä tai joku minun kaverini oltaisiin se tehty)niin alkaa kyllästyttämään minun valitus ja saan lähteä jos ei lopu...vitvitvit...millä se paska kiukaastakaan lähtee?sais tana tulla prkl äijä pesemään koko saunan ja ostaa uudet kivet..

No katso että mies siivoaa. En edes jaksanut lokea loppuun tuota! Perkl.

meillä on parhaimpina kertoina ollu 10henkee saunomassa eikä oo sen jälkeen tarvinnu siivota saunaa..
Tosin näin ei tapahdu kuin juhannuksena, muuten saattaa kaverit käydä saunomassa, mut siistiks jättäävät paikat.
Voisimpas saada elämäni kilarit jos meillä noin pääsis käymään..

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mun miehen kaverit on aika viksuja ja siistejä. Ei toi tulis kuuloonkaan, johan mun mieskin sais pultin.

Ja jos noin kävis, niin mies ei hetkeäkään kuvittelisi, että minä siivoaisin, vaan hoitaisi sotkun itse.

Peesailen, mun on todella vaikea kuvitella, että kukaan meidän vieraista vois ikinä käyttäytyä noin ja tosiaan olis mieskin sellaiset tyypit jo ajanut ulos :headwall:

Yhteistyössä