Jos menee naimisiin kuukaus ennen la:ta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vihille pian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun ollaan miehen kanssa meinattu että pari viikkoa vauvan syntymän jälkeen mentäisiin naimisiin mutta minua on alkanut pelottaa että kuinka sektiokivuilta sitten pystyisin vihkimisestä silloin nauttimaan ja asioita järjestämään. Mennään naimisiin "salaa" mutta onhan siinä kuitenkin asioita mistä haluaa pitää kiinni, kampaus+meikki+sormuksen kaiverruttaminen+ravintolaruokailu jne. :) itse tosin teen meikit ja kampaukset.

Nyt ajattelinkin että ehdottaisinko miehelle että mentäiskin naimisiin jo ennen vauvan syntymää. Ja sillä näköjään pääsisi sitten tuosta isyydentunnustus rumbastakin. Yksi lapsi meillä jo onkin tunnustettu.

no eihän se isyyden tunnustus iso juttu ole, ei sen takia ainakaan kannata turhaan häitä kiirehtiä.. jos siis olet varma ettei siihen muuta liity....................................... jotenkin kuulosti minun korvaan oudolta, mutta ehkä tosiaan sulla mielessä nuo sektio tms kivut....krhm..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no eihän se isyyden tunnustus iso juttu ole, ei sen takia ainakaan kannata turhaan häitä kiirehtiä.. jos siis olet varma ettei siihen muuta liity....................................... jotenkin kuulosti minun korvaan oudolta, mutta ehkä tosiaan sulla mielessä nuo sektio tms kivut....krhm..

Nyt en kyllä ihan ymmärtänyt mitä tarkoitat?
Ihan suoraan sanottuna sitä ajattelin että 2 viikkoa sektiosta olen aika pirun kipeä ja kuitenkin toivoisin että kun kerran elämässäni naimisiin menen niin siitä jäisi hyvä muisto eikä niin että tissit kipeenä imettämisestä ja vatsa kipeenä tikeistä seison ja toivon että kaikki on pian ohi.

Miks just 2 viikkoa lapsen syntymän jälkeen naimisiin olitta ajatellut mennä? Miten ois ristiäisten yhteydessä? Tai sitten ennen syntymää .
Mutta eihän sitä syntymäaikaa voi varmaksi tietää, joten jos lyötte lukkoon päivän niin ette tiedä vaikka lapsi syntyy 2 viikkoa la:n jälkeen tai vaikka kk ennen la:ta.

Miks just 2 viikkoa lapsen syntymän jälkeen naimisiin olitta ajatellut mennä? Miten ois ristiäisten yhteydessä? Tai sitten ennen syntymää .
Mutta eihän sitä syntymäaikaa voi varmaksi tietää, joten jos lyötte lukkoon päivän niin ette tiedä vaikka lapsi syntyy 2 viikkoa la:n jälkeen tai vaikka kk ennen la:ta.

No la.n jälkeen lapsi ei synny koska suunnitellut sektiot tehdään n.39+0 viikolla.
Ennen saattaa tietty syntyä mutta minkäs sille tekee.
Halutaan mennä naimisiin ihan yllätyksenä kaikille ja juhlistetaan sitten ristiäisten yhteydessä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vihille pian:

No la.n jälkeen lapsi ei synny koska suunnitellut sektiot tehdään n.39+0 viikolla.
Ennen saattaa tietty syntyä mutta minkäs sille tekee.
Halutaan mennä naimisiin ihan yllätyksenä kaikille ja juhlistetaan sitten ristiäisten yhteydessä. :)

ok. Ajattelin vaan että jos häähumuissanne olette unohtaneet ottaa tuon huomioon =)

mä menisin EHDOTTOMASTI ennen! On sitä vaan niin poikki vielä synnärin jälkeen ettei minulla tulis mieleenkään mitään häitä siinä juhlia. Ennen lasta myös juhlahetkestä saa nauttia täysin rinnoin ilman minkäänlaista kipua!
Suosittelen
d065.gif