Ä
"äippä"
Vieras
Hoitovapaa perustuu siihen, että lapsi ei ole hoidossa. Kukaan ei tule estä sua tekemästä töitä esim. iltaisin ja viikonloppuisin kun puoliso hoitaa lasta. Joka muuta väittää, puhuu potaskaa. Rohkeasti siis töihin vaan ja tienaamaan. Samalla pysyy CV:kin kunnossa. Laiskojen kotiäitien höpötystä tuollainen "Ei saa mennä" -marmatus.
tuossa tuo mihin alunperin kommentoin.... Joo että enpä tiä
Itse irtisanoin itseni vakitöistä ja etsin tilalle osa-aika työn, jossa aloitin jo vanhempainvapaalla.
ei se ole ihme että on tarjolla vain määräaikaisia töitä kun ihmiset roikottaa paikkojaan...
Siis miten tuo työpaikan roikottaminen vaikuttaa tähän asiaan? Joka tapauksessa olisin hoitovapaalla vakkari työstäni siihen asti, että lapsi täyttää 3v - teen töitä ohessa tai en. Sitten palaan vakkarityöhöni - kuten on alunperin työnantajan kanssa sovittu. Olen pitänyt ammattitaitoani yllä koko perhevapaideni ajan. Keneltä siis lopulta on pois tuo hoitovapaan ohella työskentely? Sijaisenhan työnantaja on joka tapauksessa jo minulle hankkinut koko hoitovapaani ajaksi. Olisiko parempi antaa hänelle aiemmin kenkää ja palata aiemmin vakkaripaikalle? Minähän sitä paitsi kustannan koko ajan itse omaa kotihoidontukeani verojen kautta. Ja vissiin aika monen muunkin...