Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no tee alotus vaikka...Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:No kerro nyAlkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Jätän kommentoimatta,pyh :kieh:
tulee tappelua jos mä kerron uhrin
Mitään kitkerän karvasta ämmää ei kannata keittää,ei sitä syö sikakaan
otsikkoon että "vapaehtoista lillumaan Bad Virginin ja päättömän tomaattiliemeen" ...
Mitä päätäs hakkaat?Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska::headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Öitä! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mutta nyt mä en enää jaksa, poistun paikalta ja menen nukkumaan. Öitä! :wave:
Näe paapoista unta :x :x
Ja se valkoinen mitä päästä valuu ei sit oo hammastahnaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Mun mielestä kk käy liian henkkohtaisiin asioihin haukkumaan Scarlettia. Joten
|OAlkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Mitä päätäs hakkaat?Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska::headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Öitä! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mutta nyt mä en enää jaksa, poistun paikalta ja menen nukkumaan. Öitä! :wave:
Just ennemminhän harava ja bv totes et pää on täynnä spermaa?! Ja kuten huomaat heille pitää useampaan kertaa sanoa asiat... :/
Etkö muka käy? TÄYTYYKÖ TUOLTA LAINAILLA?Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Mun mielestä kk käy liian henkkohtaisiin asioihin haukkumaan Scarlettia. Joten
Ja nyt huudat?!Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:|OAlkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Mitä päätäs hakkaat?Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska::headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Öitä! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mutta nyt mä en enää jaksa, poistun paikalta ja menen nukkumaan. Öitä! :wave:
Just ennemminhän harava ja bv totes et pää on täynnä spermaa?! Ja kuten huomaat heille pitää useampaan kertaa sanoa asiat... :/
Niin just!Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Etkö muka käy? TÄYTYYKÖ TUOLTA LAINAILLA?Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Mun mielestä kk käy liian henkkohtaisiin asioihin haukkumaan Scarlettia. Joten
Ei tartte, mut mä en ymmärrä tuota kesken jäänyttä lausetta: JotenAlkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Etkö muka käy? TÄYTYYKÖ TUOLTA LAINAILLA?Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Mun mielestä kk käy liian henkkohtaisiin asioihin haukkumaan Scarlettia. Joten
Lue uudestaan ne mitä itse oot kirjoittanut!Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Ja nyt huudat?!Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:|OAlkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Mitä päätäs hakkaat?Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska::headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Öitä! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mutta nyt mä en enää jaksa, poistun paikalta ja menen nukkumaan. Öitä! :wave:
Mikä nyt on ongelma? Se että mä toistan mitä he ITSE kirjoittivat ennemmin? Vai se että heitä siitä muistutin? :headwall:
Tuo ois pitänyt olla selvä jos itse muistaisit mitä kirjoitat!Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Ei tartte, mut mä en ymmärrä tuota kesken jäänyttä lausetta: JotenAlkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Etkö muka käy? TÄYTYYKÖ TUOLTA LAINAILLA?Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Mun mielestä kk käy liian henkkohtaisiin asioihin haukkumaan Scarlettia. Joten
? Saisko suomeksi?
En nyt jaksa, mut jos huomenna? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Lue uudestaan ne mitä itse oot kirjoittanut!
Mitä huomenna,nyt ollaan jo vaihdettu vuorokautta :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:En nyt jaksa, mut jos huomenna? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Lue uudestaan ne mitä itse oot kirjoittanut!
Sori, tänään. sit myöhemmin. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mitä huomenna,nyt ollaan jo vaihdettu vuorokautta :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:En nyt jaksa, mut jos huomenna? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Lue uudestaan ne mitä itse oot kirjoittanut!
mä oon ymmärtänyt kokoajanAlkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Sori, tänään. sit myöhemmin. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mitä huomenna,nyt ollaan jo vaihdettu vuorokautta :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:En nyt jaksa, mut jos huomenna? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Lue uudestaan ne mitä itse oot kirjoittanut!
Onko nyt niin että ymmärrät?
Just joo ja jotkut eivät ymmärrä sitten vähän härskimpää huumoria. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:No niin...
Siis kertokaa mulle miksi tosi asiat on henkilökohtaisuuksin menemistä?
Itsehän harava täällä kertoo vaikka mitä :x
Mutta onneksi jotkut ymmärtävät B)Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Just joo ja jotkut eivät ymmärrä sitten vähän härskimpää huumoria. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:No niin...
Ihanaa kultsi! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mutta onneksi jotkut ymmärtävät B)Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Just joo ja jotkut eivät ymmärrä sitten vähän härskimpää huumoria. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:No niin...
Mites päivä on lähten käyntiinAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ihanaa kultsi! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mutta onneksi jotkut ymmärtävät B)Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Just joo ja jotkut eivät ymmärrä sitten vähän härskimpää huumoria. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:No niin...