Niin mä olen vienyt sen 60v. papparaisen jolta kiero odotti isoja rahoja! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alappas harava miettimään keneltä olet ukon varastanu, sieltä taustalta löytyy kierhoon kasvanu vaimoke
Niin mä olen vienyt sen 60v. papparaisen jolta kiero odotti isoja rahoja! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alappas harava miettimään keneltä olet ukon varastanu, sieltä taustalta löytyy kierhoon kasvanu vaimoke
En mä tartte sauvaa, mulla on mies! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Lapset siinä hyörii...Onko sulla sauvat tallessa vai onko ne mennyt poikki?
Mies,mutta mä luulin et oot transsu! :xAlkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:En mä tartte sauvaa, mulla on mies! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Lapset siinä hyörii...Onko sulla sauvat tallessa vai onko ne mennyt poikki?
Ja siellähän sitä tilaa on!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Liikaa ottanut poskeen niin ne on hulahtanut nuppiin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ai niin joo!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Eihän yh:n aivot VOI toimia,ne on täynnä spermaa! :xmas:
Kuinka sä oikein hiihdät, kun tarvittet siihen miestä? Aika kieroonkasvanut kyllä olet, kun käytät miestä suksisauvana! :/Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:En mä tartte sauvaa, mulla on mies! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Lapset siinä hyörii...Onko sulla sauvat tallessa vai onko ne mennyt poikki?
Jep mahtuu monet perinnöt. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Ja siellähän sitä tilaa on!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Liikaa ottanut poskeen niin ne on hulahtanut nuppiin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ai niin joo!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Eihän yh:n aivot VOI toimia,ne on täynnä spermaa! :xmas:
Niitä miehiähän tarvii sitten kaks, kuka yhellä sauvalla hiihtääAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kuinka sä oikein hiihdät, kun tarvittet siihen miestä? Aika kieroonkasvanut kyllä olet, kun käytät miestä suksisauvana! :/Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:En mä tartte sauvaa, mulla on mies! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Lapset siinä hyörii...Onko sulla sauvat tallessa vai onko ne mennyt poikki?
Niin on,litra ellei kaksi? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Ja siellähän sitä tilaa on!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Liikaa ottanut poskeen niin ne on hulahtanut nuppiin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ai niin joo!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Eihän yh:n aivot VOI toimia,ne on täynnä spermaa! :xmas:
Tuntuu et toistan itseäni, mut sun kohdalla mä ymmärrän sen... :hug: :$Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin mä olen vienyt sen 60v. papparaisen jolta kiero odotti isoja rahoja! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alappas harava miettimään keneltä olet ukon varastanu, sieltä taustalta löytyy kierhoon kasvanu vaimoke
Niinpä. Taitaa tämä meidän kiero olla myöskin aika pervo.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Niitä miehiähän tarvii sitten kaks, kuka yhellä sauvalla hiihtääAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Kuinka sä oikein hiihdät, kun tarvittet siihen miestä? Aika kieroonkasvanut kyllä olet, kun käytät miestä suksisauvana! :/Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:En mä tartte sauvaa, mulla on mies! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Lapset siinä hyörii...Onko sulla sauvat tallessa vai onko ne mennyt poikki?
Sun harmiksi, :hug: en oo kuin sinä! :xAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mies,mutta mä luulin et oot transsu! :xAlkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:En mä tartte sauvaa, mulla on mies! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Lapset siinä hyörii...Onko sulla sauvat tallessa vai onko ne mennyt poikki?
Tiedätkö että sä menet nyt liikaa henkkohtaisuuksiin :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Tuntuu et toistan itseäni, mut sun kohdalla mä ymmärrän sen... :hug: :$Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin mä olen vienyt sen 60v. papparaisen jolta kiero odotti isoja rahoja! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alappas harava miettimään keneltä olet ukon varastanu, sieltä taustalta löytyy kierhoon kasvanu vaimoke
Ei mun paappakaan niin sokea oo et suhun koskis! :headwall:
Mikä se paappa on,joku leivos vai |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Tuntuu et toistan itseäni, mut sun kohdalla mä ymmärrän sen... :hug: :$Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin mä olen vienyt sen 60v. papparaisen jolta kiero odotti isoja rahoja! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alappas harava miettimään keneltä olet ukon varastanu, sieltä taustalta löytyy kierhoon kasvanu vaimoke
Ehei, kun se papparainen jonka sä olit iskenyt perinnön toivossa. Mutta mä tulinkin sun apajille. B)Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Tuntuu et toistan itseäni, mut sun kohdalla mä ymmärrän sen... :hug: :$Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin mä olen vienyt sen 60v. papparaisen jolta kiero odotti isoja rahoja! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alappas harava miettimään keneltä olet ukon varastanu, sieltä taustalta löytyy kierhoon kasvanu vaimoke
Sääliks käy sun miestä anteeks vaan!Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Sun harmiksi, :hug: en oo kuin sinä! :xAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mies,mutta mä luulin et oot transsu! :xAlkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:En mä tartte sauvaa, mulla on mies! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Lapset siinä hyörii...Onko sulla sauvat tallessa vai onko ne mennyt poikki?
Mitä? :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Vai tällaista täällä.
Kyllä sä taidat olla :headwall: Älä yritä sotkea mua sun pervoiluihin :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Sun harmiksi, :hug: en oo kuin sinä! :xAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mies,mutta mä luulin et oot transsu! :xAlkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:En mä tartte sauvaa, mulla on mies! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Lapset siinä hyörii...Onko sulla sauvat tallessa vai onko ne mennyt poikki?
Paappa tarkoittaa isoisää.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mikä se paappa on,joku leivos vai |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Tuntuu et toistan itseäni, mut sun kohdalla mä ymmärrän sen... :hug: :$Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin mä olen vienyt sen 60v. papparaisen jolta kiero odotti isoja rahoja! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alappas harava miettimään keneltä olet ukon varastanu, sieltä taustalta löytyy kierhoon kasvanu vaimoke
jätän tälläkertaa osallistumatta, kun ei oikeen aihe kiinnosta sen enempää :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Sekaan vaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei kai täällä jo tapella :xmas:
Kyllä mä sen tiesin,anna mun kiusaa tota yhtäAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Paappa tarkoittaa isoisää.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mikä se paappa on,joku leivos vai |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Tuntuu et toistan itseäni, mut sun kohdalla mä ymmärrän sen... :hug: :$Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin mä olen vienyt sen 60v. papparaisen jolta kiero odotti isoja rahoja! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alappas harava miettimään keneltä olet ukon varastanu, sieltä taustalta löytyy kierhoon kasvanu vaimoke
Lukihäiriön lisäksi vielä sokeakin? :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mikä se paappa on,joku leivos vai |O :headwall:
En mitään kunhan kurkkasin tänne.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mitä? :saint: :saint:
Mikäs sua sitten kiinnostaa?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jätän tälläkertaa osallistumatta, kun ei oikeen aihe kiinnosta sen enempää :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Sekaan vaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei kai täällä jo tapella :xmas:
Sori. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kyllä mä sen tiesin,anna mun kiusaa tota yhtäAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Paappa tarkoittaa isoisää.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mikä se paappa on,joku leivos vai |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:Tuntuu et toistan itseäni, mut sun kohdalla mä ymmärrän sen... :hug: :$Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin mä olen vienyt sen 60v. papparaisen jolta kiero odotti isoja rahoja! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alappas harava miettimään keneltä olet ukon varastanu, sieltä taustalta löytyy kierhoon kasvanu vaimoke