mitä mieltä?
Sanoi tänään näin että haluaisi sitten nuoren naisen lapsemme äitipuoleksi.Itse kun ole ruma ja 40v.
Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja kem:Ottais Miten niin ottais? Vissiin miehes kuvittelee olevansa joku jumalan lahja naisille, jos luulee, että kakskymppisiä pimuja olis jonossa tarjolla vanhalle leskimiehelle...
Get real!Alkuperäinen kirjoittaja kem:Ottais Miten niin ottais? Vissiin miehes kuvittelee olevansa joku jumalan lahja naisille, jos luulee, että kakskymppisiä pimuja olis jonossa tarjolla vanhalle leskimiehelle...
Ei naisia oteta! Kummankin pitää olla yhtä mieltä. Millä avuilla miehesi ajatteli niitä parikymppisiä saavansa? Parikymppiset tapaavat omissa bileissään omanikäisiä eivätkä sinne isänsä ikäisiä kutsu.Alkuperäinen kirjoittaja mitä mieltä?:Sanoi tänään näin että haluaisi sitten nuoren naisen lapsemme äitipuoleksi.Itse kun ole ruma ja 40v.
Ja kysyvät tietysti heti henkkarit.Alkuperäinen kirjoittaja Hoopo79:Ei naisia oteta! Kummankin pitää olla yhtä mieltä. Millä avuilla miehesi ajatteli niitä parikymppisiä saavansa? Parikymppiset tapaavat omissa bileissään omanikäisiä eivätkä sinne isänsä ikäisiä kutsu.
No sitten. Nuori kollihan se vielä on. RRRÄY!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mieheni on vain 32v ja ehdokkaita kyllä olisi.
Tuolla aiemmin ap paljasti miehen olevan 32-v. Itse olisin parikymppisenä ihan mielelläni huolinut sen ikäisen miehen.Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Jaa, mistäköhän ottais... Ei kukaan 20 v halua 40-50 vuotiasta räähköö
No okei, mutta yh isän?!?! Kamoon, kyllä 20 haluaa vähän jotain nuorempaa ja vähemmän vastuita kantavaaAlkuperäinen kirjoittaja hmph:Tuolla aiemmin ap paljasti miehen olevan 32-v. Itse olisin parikymppisenä ihan mielelläni huolinut sen ikäisen miehen.Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Jaa, mistäköhän ottais... Ei kukaan 20 v halua 40-50 vuotiasta räähköö