Jos mä laitan tänään paketin postiennakolla. Koska mä saan ne rahta mun tililleni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ja kuinka tää homma toimii? Mä annan mun tilinumeron postiin vai? Ja entä jos tää jolle menossa ei hae pakettia? Mäkö sen maksan it?

Ja vielä yks kysymys.. Paljonkohan maksaa lähettää iso äitiyspakkauksellinen naisten vaatteita ja laatikko painaa paljon. Onko postimaksu useita kymppejä? veikkaisin painoksi 10-20kg

Ja sit viel y

Postin sivuilla on pakettilaskuri johon voi laittaa paketin painon ja se kertoo hinnan. Maksu tulee tilille kun ostaja maksaa postiennakon. Muistaakseni ei välttämättä samana päivänä kun maksu on maksettu. Paketti lähetetään postiennakolla. Jos ostaja ei nouda niin maksat sen lunastuksen takaisin eli enemmän kuin lähetyskulut kun siihen tulee se lunastuskulu päälle. En suosittelisi postiennakkoa vaan ensin rahat tilille ja sitten lähetys. Saatat kärsiä kymmeniä euroja tuosta postille. Kokemusta on yhdestä joka ei lunastanut, mutta postin setä oli kiva eikä veloittanut minulta lunastusta kun käytin postia muutenkin niin usein.

itsellä vastaava lähetys maksoi 17,60€
pakettia säilytetään 2 täyttä kalenteri viikkoa jonka aikana vastaanottoja voi hakea paketin, maksat postikulut itse ja lisäät ne postiennakkoon tämän jälkeen (esim koko paketin hinta 50€ + 17,60€) kun vastaanottoja hakee paketin hän maksaa postille kys. summan ja että suoritus näkyy sinulla menee 2-3 pankkipäivää.
Jos ostaja ei hae pakettia, maksat myös uudet postituskulut: posti ei tee hyvän tekeväisyyttä. tai annat paketin jäädä postiin, jolloin se aikanaan menee roskiin :)

Yhteistyössä