Jos mä kuitenkin paljastan Mexicon matkan:). Pidätte mua hulluna varmasti, mutta ehkä jonkin verran hulluta minula löyty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun on pakko kysyä, että jos tää rokote on niin varallinen niin kui, mun ystävälle ei käynyt mitään. Kui miljoonat naiset saivat jo sen, eikä heilläkään mitään ollut eikä ole, kui ne naiset jotaka saivat sen 20v sitten, silti hegessä. Kui se on jo tulossa Yhdysvaltaan? Joku jopa sanoi että siitä jo Saksassakin tutkitaan,, en tiedä pitääkö paikansa....Miks myös kaikki suomalaiset lääkärit olivat ihan positiivisella mielellä, kun sanoin meen hoitamaan hpv:n pois mun kehosta ja otan Mel-1 rokoten?

Mun on pakko kysyä, että jos tää rokote on niin varallinen niin kui, mun ystävälle ei käynyt mitään. Kui miljoonat naiset saivat jo sen, eikä heilläkään mitään ollut eikä ole, kui ne naiset jotaka saivat sen 20v sitten, silti hegessä. Kui se on jo tulossa Yhdysvaltaan? Joku jopa sanoi että siitä jo Saksassakin tutkitaan,, en tiedä pitääkö paikansa....Miks myös kaikki suomalaiset lääkärit olivat ihan positiivisella mielellä, kun sanoin meen hoitamaan hpv:n pois mun kehosta ja otan Mel-1 rokoten?

:wave:

Puhut itses pussiin. Aluksi sanoit, että noin miljoona naista saanut sen rokotteen. Lopulta niitä olikin miljoonia! Et itsekään taida tietää kuinka moni on rokotteen saanut ja onko siitä tullut haittavaikutuksia.

Naiset saivat kyseisen rokoten jopa 20v sitten ja kuulema hengissä. Mä en pelkää kyseistä rokotetta.
Tota noin. Sanoit että noi vuodelta 2011 olevat tutkimukset joiden mukaan vaan 50% parantuu, oli siitä "vanhasta rokotteesta", ja tää jonka sä otat on "uusi rokote". Miten joku on voinu ottaa vuoden 2011 jälkeen kehitetyn rokotteen 20 vuotta sitten? Aikamatkailua?

Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrä;26252825:
Tota noin. Sanoit että noi vuodelta 2011 olevat tutkimukset joiden mukaan vaan 50% parantuu, oli siitä "vanhasta rokotteesta", ja tää jonka sä otat on "uusi rokote". Miten joku on voinu ottaa vuoden 2011 jälkeen kehitetyn rokotteen 20 vuotta sitten? Aikamatkailua?

uudeen rokotteseen just lisätty ne geenit tai proteinit en muista mitä tarkaan, sellaisia proteinija on muissakin rokotteista

uudeen rokotteseen just lisätty ne geenit tai proteinit en muista mitä tarkaan, sellaisia proteinija on muissakin rokotteista

OK. Eli tätä rokotetta jonka sinä otat EI ole ottanut kukaan 20 vuotta sitten, ja tätä rokotetta EI ole ottanut miljoonat naiset vaan jotain saman firman aiempaa tuotetta?

Ei sikainfluenssarokotteessakaan ollut mitään mikä ei ois ollu muissa rokotteissa eri muodoissa. "Ne geenit" on varmaan ne heikennetyt virukset vai?

Sekä niin kuin myös sanoin on hyviä uutisia:) Rokote jo tulossa Yhdysvaltaan, puhuin eilen amerikalaisen ystävän kanssa. Siitä oli tutkittu Californiassa niin kuin ennen sanoin ja sai hyviä tuloksia, siks ne ota myös kysesitä rokotetta sinne myyntiin, varma se on piankin Europassa

Enemmän itse miettisin rokotuksen riskiä kun syöpää. Ei se syöpä yllättäen hyökkää jos käy tarkastuksissa säännöllisesti. Itselläkin HPV ja voin toki harkita rokotusta jos/kun se Suomeen asti tulee.

[QUOTE="vieras";26252625]Puhut itses pussiin. Aluksi sanoit, että noin miljoona naista saanut sen rokotteen. Lopulta niitä olikin miljoonia! Et itsekään taida tietää kuinka moni on rokotteen saanut ja onko siitä tullut haittavaikutuksia.[/QUOTE]

Mitä tähän sanot? Tais osua ja upota :)

Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrä;26252872:
OK. Eli tätä rokotetta jonka sinä otat EI ole ottanut kukaan 20 vuotta sitten, ja tätä rokotetta EI ole ottanut miljoonat naiset vaan jotain saman firman aiempaa tuotetta?

Ei sikainfluenssarokotteessakaan ollut mitään mikä ei ois ollu muissa rokotteissa eri muodoissa. "Ne geenit" on varmaan ne heikennetyt virukset vai?

sama rokotetta naiset otivat 20v sitten, missä ei vielä ollut nitä proteineja ja geeneja, kun kukaan silloin ei edes vielä tiennyt mikä geeni tai proteini tappa virusta tai siis toisinpäin hpv aiheutta siitä pahaa geeneja mistä voi tulla syöpä myöhemmin.. en siis muista tarkaan miten se menee. 2vuotta sitten se tuli myyntiin jo, mutta 1v sitten virallisesti myynnissä ja 1v sisällä jo miljoonat ta anteeksi jotain yli miljoona naista sen jo saanet. Kaikki myös haluavat päästä vain sen yhteen lääkärin luo, kuka siis kehitteli sen, kuuluisan tutkijan kanssa. Siks Mario Lopez poisti omat sähköpostit sivuilta ja puh nro. Saa vain hänen siihterin kautta varata ajan. Mutta itse mä puhuin sen lääkärin kanssa, koska se antoi kaikki tiedot mun ystävälle ja ystävä ensiks soiti sille, niin siks keskusteltiin ja on myös mulla nyt kaikki osoitet ja tiedot

[QUOTE="vieras";26252895]Enemmän itse miettisin rokotuksen riskiä kun syöpää. Ei se syöpä yllättäen hyökkää jos käy tarkastuksissa säännöllisesti. Itselläkin HPV ja voin toki harkita rokotusta jos/kun se Suomeen asti tulee.[/QUOTE]

mä en riskiä pelkää, koska tiedän ettei tästä tulee mitään:) enemmän mua pelottaa elää hpv:n kanssa kun ota joku harmiton rokote joka muuta mun elämän

Milanna on kyllä antanut vähän ristiriitaista tietoa... Ensin kyseessä on rokote, jota on käytetty 20 vuotta ja joka toimii 100 %. Sitten kun paljastuu, että se toimikin 50 %, kyseessä onkin uusi rokote, joka tämä toimii 100 %, mutta silti miljoonat naiset ovat saaneet sen. On myös paljastunut, että firma ei maksa työntekijöilleen edes palkkaa ja on rahavaikeuksissa, mutta jos miljoonat naiset ovat saaneet sen (kai alle vuoden sisään, koska uusi rokote on kehitty 2011 jälkeen...), niin luulisi, että siitä tulee aika hyvät tuotot. Mitenhän hyviä työntekijöitä saa muuten tekemään lääketieteellistä tutkimustyötä ilmaiseksi? Maailman huippuja lienevät?

Sekä niin kuin myös sanoin on hyviä uutisia:) Rokote jo tulossa Yhdysvaltaan, puhuin eilen amerikalaisen ystävän kanssa. Siitä oli tutkittu Californiassa niin kuin ennen sanoin ja sai hyviä tuloksia, siks ne ota myös kysesitä rokotetta sinne myyntiin, varma se on piankin Europassa

Siis kumpi rokotus?
Se jonka sinä otat vai se jota on tutkittu jo kauan jonka ne miljoonat naiset ovat saaneet,jotkut jopa 20 vuotta sitten..

[QUOTE="vieras";26253016]Milanna on kyllä antanut vähän ristiriitaista tietoa... Ensin kyseessä on rokote, jota on käytetty 20 vuotta ja joka toimii 100 %. Sitten kun paljastuu, että se toimikin 50 %, kyseessä onkin uusi rokote, joka tämä toimii 100 %, mutta silti miljoonat naiset ovat saaneet sen. On myös paljastunut, että firma ei maksa työntekijöilleen edes palkkaa ja on rahavaikeuksissa, mutta jos miljoonat naiset ovat saaneet sen (kai alle vuoden sisään, koska uusi rokote on kehitty 2011 jälkeen...), niin luulisi, että siitä tulee aika hyvät tuotot. Mitenhän hyviä työntekijöitä saa muuten tekemään lääketieteellistä tutkimustyötä ilmaiseksi? Maailman huippuja lienevät?[/QUOTE]

tutki oikeasti asiat itse netistä, mutta ei netissäkään koko totuutta ole, kysyy vaikka ihmisiltä jotka tietä ta vaikka omalta gynekologilta, kun heilläkin näköjään kaikki tiedot Mel-1sta

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26253028:
Siis kumpi rokotus?
Se jonka sinä otat vai se jota on tutkittu jo kauan jonka ne miljoonat naiset ovat saaneet,jotkut jopa 20 vuotta sitten..

Mva-e2 ei ole hyväksytty, kun ei tehonnut melkein 100% niin kuin Mel-1, vaikka melkein sama kostumus on tässäkin rokotteessa

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26253097:
No kuinkas moni tätä rokotetta on kokeillut joka tehoaa 100%?
Jos kerran miljoonat kokeilivat sitä joka ei nyt tehonnutkaan ihan yhtä hyvin?

yli miljoona naista ja miehet kokeilivat jonkun verran, niin kuin sanoin ainakin Yhdysvallasta naiset siitä hakevat jatkuvasti

tutki oikeasti asiat itse netistä, mutta ei netissäkään koko totuutta ole, kysyy vaikka ihmisiltä jotka tietä ta vaikka omalta gynekologilta, kun heilläkin näköjään kaikki tiedot Mel-1sta

Sinä olet antanut itse nämä tiedot. On sinun tehtäväsi antaa väitteillesi jotain tukea, ei minun. Olet luvannutkin tehdä niin, mutta olet laittanut vain linkkejä firman omille sivuille ja antanut epämääräisiä ja ristiriitaisia selityksiä. Jos et voi antaa selkeitä vastauksia sinulle esitettyihin kysymyksiin, vaan jatkuvasti keksit uusia selityksiä, antaa se kuvan, että et oikeasti tiedä asiasta mitään. Itse en kyllä lähtisi ottamaan rokotteita, joista en tiedä mitään... Ymmärräthän, että rokotteet, joita ei ole hyväksytty, voivat sisältää mitä tahansa ja voivat olla terveydelle vaarallisempia kuin HPV? Jos ajattelet, että se on vain joku pikkujuttu ja pieni määrä jotain ainetta, niin mietipä tältä kannalta: sitä kamalasti pelkäämääsi HPV:tä tai mitä tahansa virusta voitaisiin ihan hyvin rokottaa ihmisiin.

en siis muista tarkaan miten se menee. 2vuotta sitten se tuli myyntiin jo, mutta 1v sitten virallisesti myynnissä ja 1v sisällä jo miljoonat ta anteeksi jotain yli miljoona naista sen jo saanet.

Miten yksi firma ehtii antaa miljoona rokotusta vuodessa tai edes kahdessa vuodessa? Jos rokote on näin suosittu, miksi yritys on talousvaikeuksissa? Miksi se ei voi maksaa työntekijöilleen palkkaa? Millaisia työntekijöitä arvelet heidän saavan ilmaiseksi? Voitko luottaa heidän ammattitaitoonsa? Voitko luottaa siihen, että talousvaikeuksissa oleva yritys ei harrasta mitään "oikopolkuja" ja vaikkapa käytä samoja neuloja uudestaan?

[QUOTE="vieras";26253170]Miten yksi firma ehtii antaa miljoona rokotusta vuodessa tai edes kahdessa vuodessa? Jos rokote on näin suosittu, miksi yritys on talousvaikeuksissa? Miksi se ei voi maksaa työntekijöilleen palkkaa? Millaisia työntekijöitä arvelet heidän saavan ilmaiseksi? Voitko luottaa heidän ammattitaitoonsa? Voitko luottaa siihen, että talousvaikeuksissa oleva yritys ei harrasta mitään "oikopolkuja" ja vaikkapa käytä samoja neuloja uudestaan?[/QUOTE]

"tykkään"

[QUOTE="vieras";26253170]Miten yksi firma ehtii antaa miljoona rokotusta vuodessa tai edes kahdessa vuodessa? Jos rokote on näin suosittu, miksi yritys on talousvaikeuksissa? Miksi se ei voi maksaa työntekijöilleen palkkaa? Millaisia työntekijöitä arvelet heidän saavan ilmaiseksi? Voitko luottaa heidän ammattitaitoonsa? Voitko luottaa siihen, että talousvaikeuksissa oleva yritys ei harrasta mitään "oikopolkuja" ja vaikkapa käytä samoja neuloja uudestaan?[/QUOTE]
rokote on myynnissä KOKO Meksikossa nyt, eikä vain yhdessä paikassa enää, eikä enää heillä ole ongelmia, mutta oli rahallisesti, koska he tuhlasivt kaikki omaisuutta tutkimuksiin

Yhteistyössä