K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No voi harmi:| tai siis pitkällehän pääsit ja se on hienoa:flower: mutta olisin suonut sulle sen paikan.Mä katsoin märkäruven kuvia (kun sitä itsekin epäilin) ja mun mielestä ne ei täsmänneet. Poika oli appivanhemmilla hoidossa perjantain ja lauantain välisen yön. Söi siellä paljon sämpylää ja joi ei-luomumaitoa. Molempien olen huomannut, siis sekä viljan että ei-luomumaidon pahentavan atooppista ihoa. Sen takia mäkin epäilin että olis tullut paha atopia. Mutta kun tuossa ihossa on ihan kuin finnejä.
P.S. noup, ei tärpännyt. Jäin kakkoseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Kglgög;25569020:Rupeutuisko vesirokko noin nopeasti?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25569021:Meillä oli entrorokkoa, mutta vain muksuilla, ja niilläkin sitä versiota, että lähtee varpaista ja sormista muutama kynsi :=
No voi harmi:| tai siis pitkällehän pääsit ja se on hienoa:flower: mutta olisin suonut sulle sen paikan.
Mahakuvissa näyttää kyllä vesirokoltakin, mutta oliko niissä lainkaan vesikelloja, meidän lapsilla oli. Joskin niitä näppylöitä tuli melko pitkään ja keho oli täynnä eri vaiheessa olevia näppylöitä. Nuo tuossa kuvassa näyttävät melkein ruvilta, siis vatsassa olevat.
:hug: sinulle ja pojalle pikaista paranemista.Ei oo vesikelloja ollut lainkaan. Ja tosiaan vasta pari päivää noi näpyt olleet. Näpyt on ihan kuin tulehtuneita tossa mahassa. Siis punainen rinkula jokaisen näpyn ympärillä ja sitten se revitty näppy, jossa rupi päällä.
Joo, tää on niin katkeransuloista. Löytyy unelmien pesti ja sitä NIIN haluaa. Ja sitten ei saa. Toisaalta en uskonut pääseväni edes työhaastatteluun paikkaa hakiessani. Joten siltä kantilta kakkossija, kun hakijoita oli kuitenkin lähemmäs 100, oli ihan huikea saavutus. Vaan eipä se tässä tilanteessa pahemmin lohduta.
:hug: sinulle ja pojalle pikaista paranemista.
Meillä esikoiselle tuli yhtäkkiä tollasta samanlaista ( ei ehkä yhtä paljoa ) ja epäilin enterorokkoa. Ei se kumminkaan sitä ollut vaan lääkäri epäili jotain akuuttia allergista reaktioo. Mutta kun ei poika oo millekään allerginen??
Tota tuli kahdesti viikon sisään; ei koskaan ennen sitä eikä sen jälkeen.
Omituinen homma joka ei selvinnyt koskaan.
Näyttääkö sun mielestä märkäruvelta? Kun mä meinaan kävin jo sitäkin googlettamassa ja mun mielestä olis ollut erilaista.
Enteroa se tosiaan vois olla, varsinkin kun sitä on ollut päiväkodissakin.
Aika outo juttu, mutta onneksi teille ei ole sen jälkeen tullut mitään. Ärsyttävää varmaan kun ei kuitenkaan asiaan tullut missään vaiheessa selvyyttä.