Jos lotossa tulisi tänään pääpotti sinulle :

saka
- lahjoittaisin 10 % sopivaan kohteeseen
- ostaisin uuden talon, jossa huoneet kaikille lapsille
- maksaisin entiset velat pois
- ostaisin uudet autot mulle ja miehelle
- loput laittaisin tilille ja jos näkisin jonkun olevan rahapulassa, voisin lahjoittaa

Meeri
Hmmm, empä tosiaankaan tiedä. Velkaa ei enää ole, talo on ihan passeli meille, ulkomaan matkat ei kiinnosta, ei oma venekään, empä ole hirveesti mökin perään. Mitä minä rahalla tekisin? Pitää mietiskellä.

bdt
Ostaisin ison kodin täältä , sieltä ja sieltä toisestakin paikasta.
Paljonkohan se pääpotti on ?
Palkkatyöt loppuisi samantien ja alkaisin maalata tauluja.
Pikku kahvilankin perustaisin ihan itselleni huviksi.

---
Alkuperäinen kirjoittaja Meeri:
Hmmm, empä tosiaankaan tiedä. Velkaa ei enää ole, talo on ihan passeli meille, ulkomaan matkat ei kiinnosta, ei oma venekään, empä ole hirveesti mökin perään. Mitä minä rahalla tekisin? Pitää mietiskellä.
Lähdet takaisin koulunpenkille?

bdt
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Ostaisin ison kodin täältä , sieltä ja sieltä toisestakin paikasta.
Paljonkohan se pääpotti on ?
Palkkatyöt loppuisi samantien ja alkaisin maalata tauluja.
Pikku kahvilankin perustaisin ihan itselleni huviksi.
Äh, ei siel oo kuin miltsi jaossa. Poistan kahvilan yllämainitusta listasta.

Meeri
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja Meeri:
Lähdet takaisin koulunpenkille?

Koulunpenkille? Miksi ihmeessä? Mulla on kiva ammatti ja jatkaisin työntekoa lottovoitosta huolimatta, mutta omin ehdoin. :)

Ekana maksettaisiin kaikki velat pois(mahdollisesti myös äitini velat). Sitten katseltais uusi, kiva koti ja sinne uudet huonekalut, pari uutta autoa. Ehkä jonkun matkan voisi suunnitella talvelle. Voittosummasta riippuen voisin myös siskolleni antaa rahat asunnon ostoon sekä uuteen autoon. Säästöön osa.

Yhteistyössä