Jos lasta ei olisi en viettäisi joulua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "viiru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"viiru"

Vieras
eli vihaan joulua ja kaikkea sen tuomaa työtä. Erityisesti vihaan jouluruokia.
Kuka hemmetti nyt syö kinkkua en minä ainakaan.
Nykyään on vanhempanikin tajunnut, että jouluna voi syödä muutakin kuin ihan perinteisä
jouluruokia.
Itse teen tänä vuonna peuran paistin. Lisäksi ostan valmiin palan savustettua kinkkua muille.
Paljon pitää olla erilaista kalaa eri muodoissa. Se onkin se mitä syön jouluna.
Laatikoita syön. Meidän joulupöytään kuuluu myös lihapullat ja sienilaatikko.
Olen ottanut ne äitini siskon

Perinteinen jouluruoka on parasta! Sitä itse odotan koko vuoden. Mutta ei tuo sinun otsikkosi nyt oikein vastannut joulun _viettoa_. Ei se joulu yhtä syömistä ole.

Jouluun kuuluu aika paljon muutakin kuin nuo perinteiset jouluruoat. Ja niitäkin voi muokata omien mieltymysten mukaan kuten olet tainnut tehdäkin. Joulussa on vaan oma tunnelmassa mitä ei ole milloinkaan muulloin. Ja ei se tunnelma riipu siitä kuin paljon on leiponut tai siivonnut.

[QUOTE="viiru";22575440]eli vihaan joulua ja kaikkea sen tuomaa työtä. Erityisesti vihaan jouluruokia.
Kuka hemmetti nyt syö kinkkua en minä ainakaan.
Nykyään on vanhempanikin tajunnut, että jouluna voi syödä muutakin kuin ihan perinteisä
jouluruokia.
Itse teen tänä vuonna peuran paistin. Lisäksi ostan valmiin palan savustettua kinkkua muille.
Paljon pitää olla erilaista kalaa eri muodoissa. Se onkin se mitä syön jouluna.
Laatikoita syön. Meidän joulupöytään kuuluu myös lihapullat ja sienilaatikko.
Olen ottanut ne äitini siskon[/QUOTE]

Millainen on sienilaatikko?

Ei joulusta tarvii oikeesti ottaa stressiä. :) ei se oo myöskään pelkkää syömistä. Tee sitä mitä haluat, omia perinteitä voi aina luoda lisää. :)

Yhteistyössä