Jos lapsilisän maksupäivä on pyhäpäivän jälkeinen arkipäivä maksetaan ne perjantaina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lapsilisän maksupäivä on kunkin kalenterikuukauden 26. päivä.

Jos tarkoitettu maksupäivä on pyhäpäivä, joulu- tai juhannusaatto, arkilauantai taikka pyhäpäivän jälkeinen arkipäivä, on maksupäivä kuitenkin sanottuja päiviä välittömästi edeltävä Suomessa sijaitsevien rahalaitosten aukiolopäivä.

http://www.edilex.fi/kela/fi/lainsaadanto/20041098?toc=1

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä tuo pyhäpäivän jälkeinen arkipäivä on sillä outo kun eihän esim palkkojakaan makseta su jos palkkapäivä olisi ma.

totta tosiaan :o olikin minulle uutta että jossain pankissa raha liikkuis sunnuntaina.. ;)

Ehkä tuo pyhäpäivän jälkeinen arkipäivä on sillä outo kun eihän esim palkkojakaan makseta su jos palkkapäivä olisi ma.

Tai siis piti laittaa eihän esim palkkojakaan makseta pe jos palkkapäivä osuu sunnuntaille.

Tai siis piti laittaa eihän esim palkkojakaan makseta pe jos palkkapäivä osuu sunnuntaille.

Mulle kyllä aina maksettu pe jos varsinainen päivä on su. Laskut saa maksaa aina jälkeenpäin eli jos eräpäivä on su saa sen maksaa ma.

Alkuperäinen kirjoittaja onhan näin vieläkin?:

Mulle kyllä aina maksettu pe jos varsinainen päivä on su. Laskut saa maksaa aina jälkeenpäin eli jos eräpäivä on su saa sen maksaa ma.

No niin kylläpäs sekoilen.

Tietty mullekin maksetaan palkka pe jos maksupäivä su mutta ei makseta palkkaa pe jos maksupäivä ma vaan maksetaan silloin maanantaina =)

Yhteistyössä