Jos lapsenne tulisi ulos "kaapista"...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras

Jos teidän lapsenne kertoisi teille murrosiässä tai nuorena aikuisena olevansa homo/lesbo niin miten suhtautuisitte? Mitkä olisivat ensimmäiset ajatukset mitä mielessänne kävisi? Vaikka hyväksyisittekin homouden niin vaivaisiko asia kuitenkin teitä jotenkin?

Musta olis hyvä että uskaltaa kertoa, eikä tunne tarvetta salailla asiaa. Vaikea sanoa vaivaisiko asia kuitenkin jotenkin. Olisin kuitenkin mielettömän onnellinen siinä vaiheessa kun löytäisi sen oikean ja olisi onnellinen.

mitäs siinä sanoisin varmaan että jaahas ja hymyilisin :) juteltais asiasta ja toivottaisin onnea. Mua ja miestä ei haittaa vaikka tulisikin kaapista :) meidän mussuja ne silti on :)

muoks. jos näin tapahtuis ni ei ne siellä kaapissa kauaa kerkeis oleen ennen tunnustusta :) meillä kun lapsetkin opetetaan suhtautuun avoimesti tähän asiaan

Hyväksyisin täysin, ei siinä vaivaisi mikään yhtään, päinvastoin =) Ite teininä pelkäsin ihan hysteerisesti kertoa äitille että seurustelen naisen kanssa. Yllätys oli suuri kun äitin mielestä siinä ei ollut mitään omitusta :D

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
mitäs siinä sanoisin varmaan että jaahas ja hymyilisin :) juteltais asiasta ja toivottaisin onnea. Mua ja miestä ei haittaa vaikka tulisikin kaapista :) meidän mussuja ne silti on :)

muoks. jos näin tapahtuis ni ei ne siellä kaapissa kauaa kerkeis oleen ennen tunnustusta :) meillä kun lapsetkin opetetaan suhtautuun avoimesti tähän asiaan

peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä uskon et mulle olisi muuten aivan sama, mut tietty ihan vähän harmittaisi etten saisi lapsenlapsia.

Eihän tuokaan niin selvää näinä aikoina... Saattaa vaikka saadakin! :)

No se on kyllä harvinaisen totta sekin!
(ja on mulla kaksi lasta, joten ehkä heistä toinen ainakin on hetero :p

Mä en ole varma, mutta musta tuntuu että mun gay-radar toimis omankin lapsen kohdalla..ehkä jo ennen kuin lapsi oivaltaisi itse asianlaidan..tai sitten ei.
Muuten tää on kyllä semmonen topic, että sen näkee sitten ..sen reaktion. Tällä hetkellä sen ajatteleminen ei tuota minkäänlaista ongelmaa. :heart: =)

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:

peesi.

juurikin näin.

pää asia,että on onnellinen.itsellänikin ollut vispilänkauppaa myös naisten kans.(ei sänkyyn asti johtavia)en näe mitään outoa toisesta välittämisessä ja sen näyttämisessä.huolestuttavampaa olis jos ei tunteita olisi

tunkisin takas kaappiin... heh no ei vais....

jaa...a olisihan siinä sulattelemista, ite kun olen saanut homofobistilta kasvatuksen... täytyy myöntää, kyllä se minua harmittaisi. en ole ite mitenkään homofobinen mutta luulen että vanhemmilleni tekisi tosi vaikeaa hyväksyä nii ja veljilleni.

olisihan se tietysti yllätys tai no, miksi olisi. Ehkä minulle olisi se pelko, että saanko lapsenlapsia. Olisin kyllä onnellinen siitä, että lapseni uskalsi kertoa meille ja on rehellinen itselleen ja onnellinen!

Musta tuntuu, että suurimmat homofoobikot löytyy sieltä n. yli 50v. joukosta. Nykyisin maailma on onneksi vähän erilainen paikka. Itse en asiasta kertoisi mummoilleni ja voisi olla vaikeaa kertoa omalle isällenikin.

Yhteistyössä