Jos lapsenne saa synttärikutsun, mutta ette tunne kutsun antajaa/vanhempia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illuusia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

illuusia

Aktiivinen jäsen
08.08.2004
15 590
1
36
niin viettekö silti lapsenne juhlimaan? :)
Mietin asiaa siksi koska me ei tunneta/tiedetä kuin muutama vanhempi tuosta pojan ryhmästä ja poika on kovasti nyt ensimmäisiä kaverisynttäreitä pitämässä, ja olis tietysti aikamoinen pettymys jos tänne ei sitten ilmestyiskään kuin muutama.

meiän ekaluokkalainen oli tänään juuri juhlissa jonka sankaria tai vanhempia me ei tunneta =) Tai no selvis, että on jumppatuttu naamasta, muttei muuten, siis meille vanhemmille =) mä katson yleensä sen kodin yleisilmeen ja olen kyllä aika vapaasti antanut tytön mennä =)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
meiän ekaluokkalainen oli tänään juuri juhlissa jonka sankaria tai vanhempia me ei tunneta =) Tai no selvis, että on jumppatuttu naamasta, muttei muuten, siis meille vanhemmille =) mä katson yleensä sen kodin yleisilmeen ja olen kyllä aika vapaasti antanut tytön mennä =)

Eli jos koti ei miellytä niin käännytte ovella? :D

Jos ja kun kutsuja on tarhakaveri, niin kyllä meidän tyttö on joka synttärikutsuille mennyt, oli vanhemmat tuttuja tai ei.
Ja jokainen kutsutuista tuli myös tytön synttäreille, vaikka tunsin vain muutaman kutsutun äidin tai isän.

Totta kai! Ja meillä päin on ollut tapana,että kun vanhemmat hakevat lapsiaaan synttäreiltä, heidätkin pyydetään kahville. Näin olen itse tutustunut monen lapseni kaverin äitiin ja saanut sitä kautta uusia ystäviäkin.

Vien. Kaksi kertaa olen keskimmäisen pojan vienyt. Kummankaan synttärisankarin äitiä en ollut koskaan nähnyt. Nyt sitten tunnetaan sen verran, että jutustellaan kun nähdään ja kun toisen kutsun saimme niin hoksattiin, että tarhakaveri asuu naapuritalossa.

kyllä tarha- ja koulukavereiden synttäreillä ovat käyneet vaikkei vanhempien kanssa ihmeemmin tunnettukaan. en vieläkään kaikkia lasten koulukavereiden vanhempia tunne vaikka lapset käy ihan muutenkin kyläilemässä puolin ja toisin.

Uusimmat

Yhteistyössä