L
Lunatic
Vieras
Ei hampaita liikaa kannata hinkata, lähtee suojaava kiille pois ja tulee reikiä helposti. Kohtuus kaikessa, myös harjaamisessa! Kerta päivässä riittää vallan mainiosti, ja mieluummin illalla tietty.
Hammastahnojakin on syytä välttää liikaa käyttämästä, käyttää vain n.kerran-3krt viikossa. Ei missään nimessä joka kerralla!
Ja puhun nyt ihan omasta kokemuksesta, eka reikä tuli reilusti yli 20v, ja se reikähammas on edelleen ainoa hammas jonka kanssa on ollu onkelmia. Kaikki muut hampaat neitsytmäisen ehjät.
Äiti käytti hammastahnaa mulla hyvin harvoin, kun olin pieni.
Hammaslääkärit aina käydessäni ihailee hampaitani ja ihmettelee.
Niin ja PS: Ei ole sekään maailmanloppu jos joka pv ei muista harjata hampaita, harjaa sitten taas vaikka seuraavana päivänä. =) <br><br>
Hammastahnojakin on syytä välttää liikaa käyttämästä, käyttää vain n.kerran-3krt viikossa. Ei missään nimessä joka kerralla!
Ja puhun nyt ihan omasta kokemuksesta, eka reikä tuli reilusti yli 20v, ja se reikähammas on edelleen ainoa hammas jonka kanssa on ollu onkelmia. Kaikki muut hampaat neitsytmäisen ehjät.
Äiti käytti hammastahnaa mulla hyvin harvoin, kun olin pieni.
Hammaslääkärit aina käydessäni ihailee hampaitani ja ihmettelee.
Niin ja PS: Ei ole sekään maailmanloppu jos joka pv ei muista harjata hampaita, harjaa sitten taas vaikka seuraavana päivänä. =) <br><br>