Jos lähetät miehen kauppaan ja pyydän pakastepullia (xtra) niin mitä mies tuo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Mä siis laitoin tekstarilla listaa miehelle, joka lähti kauppaan ja siinä luki mm. "pakastepullia (xtra)" ja mies toi...ei mitään.

Kun kysyin syytä, niin hän ei kuulemma löytänyt kaupan pakastealtaasta lihapullia.

Reagointini tuohon oli about tämä: :O Ootko sä tosissas?!?

Mies sitten sillä samalla sekunnilla äkkäsi, ettei tosiaan ollut kyse lihapullista, vaan ihan vaan pullista. Enskerralla kuulemma pitää kirjoittaa varmuuden vuoksi HERKKUpullia. Näin lupasin tehdä.

[QUOTE="tööt";23932293]Kivaa elämää taukin kanssa :D[/QUOTE]

Itseasiassa se tässä kaikkein hölmöintä onkin, että tuo ei ole ukon tapaista. Meillä mä olen yleensä se, joka ei ajattele asioita aina ihan loppuun saakka :D

No kyllä tuo miun mies olis tuonu sen mitä mie oon pyytäny tai jos kyseistä tuotetta ei löydy,niin sitten jotain vastaavaa.:)

Mies tutkisi kaupassa ensin erilaiset pakastepullapussit toisi sitten suomessa tehtyjä pullia, ei välttämättä niitä mitä pyydän, mutta toisi kuitenkin pullia, ei lihapullia tai ei oota.

Mä siis laitoin tekstarilla listaa miehelle, joka lähti kauppaan ja siinä luki mm. "pakastepullia (xtra)" ja mies toi...ei mitään.

Kun kysyin syytä, niin hän ei kuulemma löytänyt kaupan pakastealtaasta lihapullia.

Reagointini tuohon oli about tämä: :O Ootko sä tosissas?!?

Mies sitten sillä samalla sekunnilla äkkäsi, ettei tosiaan ollut kyse lihapullista, vaan ihan vaan pullista. Enskerralla kuulemma pitää kirjoittaa varmuuden vuoksi HERKKUpullia. Näin lupasin tehdä.

:laugh:

[QUOTE="mummo";23932348]Paras (pahin): kerma oli tosi tärkeä ostos, kirjoitin sen isolla ja alleviivasin ensimmäiseksi listalle, mies ei tuonut, kun luuli, että siinä on otsikko... kinkkusuikaleet on kinkkuleikkelettä, mannaryynit jää pois, kun paketissa lukeekin mannasuurimot jne[/QUOTE]

Toi otsikko oli kyllä jo aika paha :D

[QUOTE="mummo";23932348]Paras (pahin): kerma oli tosi tärkeä ostos, kirjoitin sen isolla ja alleviivasin ensimmäiseksi listalle, mies ei tuonut, kun luuli, että siinä on otsikko... kinkkusuikaleet on kinkkuleikkelettä, mannaryynit jää pois, kun paketissa lukeekin mannasuurimot jne[/QUOTE]

:laugh:

:D :laugh: aika paha

Heh, mulle tuli ekana mieleen pakastelihapullat :-D En todella ajatellu ekana tavallisia pullia... En kyllä tajua miks, koska en valmislihapullia osta koskaan, mies syö niitä ehkä kerran, pari vuodessa.

Hauska toi missä mies luuli otsikoks ym :-) Kyllä nuo välillä osaa olla hölmöläisiä nuo miehet. Mutta niin minäkin, jos oikeen sille päälle satun...

Tuo kaupasta suklaata, älä osta margariinia kun sitä on kaapissa paketti tolkulla ennestään. Tuli kotiin syli täynnä margariinirasioita ja kun kysyin että missäs suklaa niin arvaatte varmaan että kaupassa. Noilla ap:n tiedoilla ei osais tuoda mitään. Pitäs olla kerrottu mistä hyllystä kaupassa niitä löytyy. Mikä on tuotteen oikea nimi, minkä värinen paketti, montako tuodaan, ja minkä kokoinen pakkaus.

Yhteistyössä