Muakin kiinnostaa New York, mutta kyllä sinne pitääs tehdä vähintään parin viikon reissu. Menee jo lentämiseen niin paljon aikaa. Siihenkin menee oma aikansa, että pääsee ensinnäkin Helsinki-Vantaalle täältä.Alkuperäinen kirjoittaja minä:New York B)
Mä haluaasin käydä Sisiliassa Corleonessa. Kummisetä-elokuvien fani kun olen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole budjettia, eli rahaa ei tarvitse sen kummemmin miettiä.,
Yksin, koska ei ole matkaseuraa tällä kertaa Sisiliaa olen miettynyt, mutta kun vaihtoehtoja on niin paljon..
Sama juttu Ja asun Pohjois-Suomessa, joten ensin pitäis tietysti matkustaa Helsinkiin.. En millään osaa päättää matkakohdetta, argh!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä haluaasin käydä Sisiliassa Corleonessa. Kummisetä-elokuvien fani kun olen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei ole budjettia, eli rahaa ei tarvitse sen kummemmin miettiä.,
Yksin, koska ei ole matkaseuraa tällä kertaa Sisiliaa olen miettynyt, mutta kun vaihtoehtoja on niin paljon..
Mä olin viimeksi 4 päivää perillä. Ei siellä viikkoja tartte olla.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Muakin kiinnostaa New York, mutta kyllä sinne pitääs tehdä vähintään parin viikon reissu. Menee jo lentämiseen niin paljon aikaa. Siihenkin menee oma aikansa, että pääsee ensinnäkin Helsinki-Vantaalle täältä.Alkuperäinen kirjoittaja minä:New York B)
No mua taas kiinnostaas olla pidempään.Alkuperäinen kirjoittaja tuota:Mä olin viimeksi 4 päivää perillä. Ei siellä viikkoja tartte olla.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Muakin kiinnostaa New York, mutta kyllä sinne pitääs tehdä vähintään parin viikon reissu. Menee jo lentämiseen niin paljon aikaa. Siihenkin menee oma aikansa, että pääsee ensinnäkin Helsinki-Vantaalle täältä.Alkuperäinen kirjoittaja minä:New York B)