Jos lähtis käymään esikoisen kans lähikuppilassa

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
18.00 onkin varmaan hyvä raja, vaikka ainakin loma-aikaan (mökkiläisiä) juopottelee päivisinkin ihan samanlailla saikki kuin illemmallakin.
On tuossa meidänkin lähikuppilassa aina se sama kermansa istumassa, mutta ne istuu savullisella puolella ja mä - silloinkin kun käyn siellä yksin - istun savuttomalla. Niillä on se parin vuoden siirtymälupa ja saa nähdä, viitsiikö siellä enää sen jälkeen asioida enää ollenkaan.

Vaan olenpa mä pari vuotta sitten soittanut illalla sieltä kuppilasta junnulle, että tuuppa auttamaan äitisi täältä pois :LOL: Joten pika pikaa kaikki nyt soittamaan lastensuojeluviranomaisille :saint: Mä haen sieltä usein sapuskat mukaan töistä tullessani ja oli taas sellainen pitkä päivä töissä, mulla oli tietokone mukanani, koiranruokasäkki, kauppakassi sekä kolme rasiaa pitsoja. En mä kyllä edes ajatellut, että hui kamalaa, 13 v tulee hakemaan äitiä lähiöpubista :D

 
vieras
Kyllä mä muistan istuskelleeni mukana pubissa kun vanhemmat kävi ottaan kaljan-pari. Muistikuvieni mukaan eivät olleet kännissä, ei pelottavaa, vaan ihan mukavaa ja jänskää. Timpan mesta oli se baari nimeltään :D
 
Mä olen siitä kamala äiti, että olen vienyt likan baariin reilun viikon ikäisenä vein hänet pomolle näytille. Aina vain saatan mennä likan kanssa aikaa viettämään baariin päivisin, mutta koskaan en juo mitään alkoholipitoista likan aikana.

Likka ei ole ensimmäinen eikä viimeinen lapsi joka siinä baarissa on käynyt, työntekijöiden lapset käyvät siellä monesti.
 
Myö käydään silloin tällöin lähiöpubissa pizzalla ihan koko perheen voimin ja kyllä saatetaan ne oluet siinä samalla huitasta =) Eipä sinne tarvii kovin myöhään illalla mennä,niin välttyy örveltäjiltä...
Ite oon lapsena viettäny iskän kans aikaa paljonkin pubeissa, tosin niiltä ajoilta ei kovin kultaisia muistoja ole :/ Opin ainakin käärimään sedille sätkiä n. 5-vuotiaana...
 
vieras
joo kyllä minäkin niihin extreme juttuihin lapsena jouduin.ja räkäsen juopon kähmittäväksi!jos jostain teistä äideistä tuollanen on oikein tai tykkäätte tuommoisella asialla vitsailla,menkää hoitamaan päänne!kukaan vastuullinen äiti tai isä joka lapsistaa vähääkään välittää tajuaa että kapakit ei ole lasten paikka!
 
äiti
Vahvasti mietin että ap tekee tälläisiä aloituksia aivan vasiten mutta kyllä pitemmän päälle käy jo miettimään että mikä kauhea tarve on ihmisellä hokea tuota alkoholin mainostamista?
Onko kyseessä sama henkilö joka mietti ottaa muutaman kaljan ennen vanhempainiltaan menoa?
Eihän kukaa tosissaan tollaisia edes mieti ja jos oikeesti tosissaan niin kyllä se olisi jo ilmi tullut perhepiirissä ja lähimmäiset olisivat saaneet apua(lapset)
Siis vitsinäkin alkaa pursuun yli.
 

Yhteistyössä