V
"Vieras"
Vieras
Osallistuisitko tai haluaisitko osallistua lapsen hoitoon ja lapsesta huolehtimiseen? Vai kokisitko sen vastenmieliseksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos ottaisin miehen, jolla on lapsi, niin lapsi olisi osa perhettä ja tottakai osallistuisin myös ko. lapsen hoitoon ja kasvatukseen.
Mutta en usko, että ottaisin miestä, jolla on luonaan asuva lapsi edellisestä suhteesta.
Saanko mä utsia, miksi noin?![]()
Mä olen myös samaa mieltä, että lapset kuuluu kauppaan mukaan ja suhteen tulee olla vakaa tuossa tilanteessa. Hoitaisin lasta kuin omaani ja mahdollisen eron sattuessa (suhteen pituudesta riippuen ja suhteesta lapseen) pitäisin yhteyttä lapseen. Oli lapsi oma tai ei, hänen hyvinvoinnista tulee pitää huolta.
Ajatus sellaisesta uusperhekuviosta ei vaan tunnu yhtään mun jutulta. Sun lapset, mun lapset, ja ehkä lisäksi vielä meidän lapset. En haluaisi sellaista. Tai niin ainakin nyt ajattelen, ajatukset voi toki muuttua ja yleensä muuttuukin ajan myötä ja tilanteiden muuttuessa.