Jos kukaan muu ei siivoa, niin miksi minä siivoaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
7

-75

Vieras
Siis tässä taloudessa kukaan muu ei siivoa... lapset vaan sotkee... mies tekee omia juttujaan, ei siis makaa sohvalla vaan touhuaa autotallissa, pannuhuoneessa, "tärkeitä" asioita jotka on saatava tehtyä ennen joulua. Minä olen ollut töissä viikonlopun ja tänään ja huomenna, jotta joulu on sitten vapaata. Mies lasten kanssa kotona. Ja ihan samat sotkut on huushollissa kun lauantaina, mitään ei ole tapahtunut kolmeen päivään. Ja mun pitäis työpäivän päätteeks siivota muiden sotkut. Mä en käsitä miksei noi ole voinut mitään tehdä, kamala kaaos. Joulumieli tipotiessään. Miks he....ssä tuo mies tekee tuolla asioita, jotka ei näy ulospäin? Olis niin kiva ollut viettää joulu siistissä kodissa, mut turha toivo. ollaan sitten sotkun keskellä. Tai saako äiti lähteä yksin jouluksi hotelliin?

Minä en siivoa jouluksi. Onneksi karistetaan tämän paskaläävän pölyt jaloistamme ja suuntaamme mummoloihin joulun viettoon. Siivoan vasta joulun jälkeen sitten kun on paremmin aikaa ja vieraita tulossa.

Jos tyytyisitte vain pikaiseen siivoukseen. Anna ohjeet miehelle ja lapsille. Jos eivät siivoa, niin sitten olette siivoamatta. Me tehdään myös vain pikainen siivous, vaikka olla vapailla. Katsoo sitten joulun jälkeen, jos viitsii siivota paremmin. Mun mielestä ei kannata siivota, jos se vie joulumielen.

Minä en siivoa jouluksi. Onneksi karistetaan tämän paskaläävän pölyt jaloistamme ja suuntaamme mummoloihin joulun viettoon. Siivoan vasta joulun jälkeen sitten kun on paremmin aikaa ja vieraita tulossa.

Toivottavasti edes autat sillä ruuan laitossa pöydän kattauksessa ja siivouksessa/tiskaamisessa etkä odota vanhojen ihmisten vain hoitavan sinua kuin kuninkaallista

Me mennään mun siskolle viettämään joulua (kuin kuninkaalliset). Voi olla että autan tai voi olla etten ehdi ku siellä on valmista. Mutta ne onki nuoria ihmisiä. :)

Mutta en siivoa minäkään!

Yhteistyössä