JOS KOTIISI TEHTÄIS RATSIA

• Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti
mää
niin mitä pelkäisit ekana? Jos joku tulis ovelle tarkistaakseen elinolonne, tapanne elää, lapsenne, teidät, yleitilanne. Siis ei mitää yllätysvieraita, vaan ihan kattomaan miten elätte ja olette.
Mikä olisi eka kauhun aiheesi?

Tää on tällanen leikkimielinen, joten elkää hikeentykö.
Mulla tulis ekana paniikki tästä sotkusta!! Ja lattialla lojuu vieläki suihkun jälkeen lasten alushousut. Ja lapset lukkuu likasissa lakanoissa(vaihan ne takuulla huomenna). Ja meillä ei ole edes talo valmis. Repsottaa sieltä täältä.

ei kyllä mikään..mä olen sellainen ihminen joka imuroi kerran päivässä ja muutenkin pidän suht järjestyksessä kämpän..tai ehkä yks olis et miten noi apinat käyttäytys kun ne on välillä sairaan villejä keksii ihme jäyniä vieraille..
muoks lisään kans saman et mä oon iltapäivän aikaan vie tukka pystyssä ja kokkailen monesti ruokaa yöpaita päällä :D se on niin kiva pitää päällä vaikka tekee hommia..se varmaan vois olla ihmettelevä näky jollekkin..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lakana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
*glups* Paljonko teinin netistä imuttamat musiikit ym. maksaa? Ne kai maksaisi jotain?
joskus koneen verran..ja sakkoa..
Hintaa tulee jokaiselle kappaleelle ja sakot päälle. Yleensähän ne maksaa 0,99 - 1,40 ?/kappale, eli voipi tulla kalliiksi.

Yhteistyössä