V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29275345:huvittaa se että joku uskoo makaroonilaatikon koostumuksen olevan syy huostaanottoon.
![]()
Luetko sä vähän liikaa rivien välistä? Tuossahan on vain kerrottu mikä tilanne on, ei arvioitu onko se negatiivinen asia.
Mulla oli perhetyöntekijät merkanneet papereihin että "lapsen ristiäislahjat ovat pitkin lattiaa perhetyöntekijöiden saapuessa". Kyllä kai kun tulivat ristiäisistä seuraavana aamuna käymään ja oltiin just siskon kanssa tutkimassa mitä vauva sai lahjaksi. Toisella kertaa oli kirjoitettu että "vauva nukkuu edelleen kun perhetyöntekijät tulevat käymään", ikään kuin se ois huono asia että 2kk ikäinen vauva nukkuu hyvin.
Jos joku ei osaa tehdä makaronilaatikkoa oikein, se kertoo siitä että elämänhallinta on todennäköisesti muutenkin hakusessa. Silloin huostaanotto on lapsen etu ja se pitää tehdä kiireellisenä.
Ei ole asiakkaan tehtävä arvioida onko hänen toimintansa oikein, Asiakas ei näe itseään objektiivisesti. Kyllä me tiedämme että vauvan kuuluu herätä aamulla. Muuten sillä ja perheellä ei elämänhallinta ole kunnossa. Ja ei siellä varmaankaan ole usein siivottu.
Ei ole asiakkaan tehtävä arvioida onko hänen toimintansa oikein, Asiakas ei näe itseään objektiivisesti. Kyllä me tiedämme että vauvan kuuluu herätä aamulla. Muuten sillä ja perheellä ei elämänhallinta ole kunnossa. Ja ei siellä varmaankaan ole usein siivottu.
En kyllä usko että pelkästään jostain makaronilaatikosta ketään huostaanotetaan! Jos tuosta syystä niin kaikki mun kuusi lasta olisi huostaanotettu.Kyllä minä sekoitan makaronilaatikon sekaisin.En laita kerroksittain.