Jos kiinnostuksen kohde ei vastaa mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolottaa ja pelottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolottaa ja pelottaa

Vieras
Olen kirjoittanut kiinnostuksen kohteelle sähköpostia, mutta en ole saanut mitään vastausta (aikaa jo kulunut aika kauan). Nyt nolottaa ja pelottaa hirveästi, jos tuo henkilö tulee kadulla vastaan, kun en tiedä, että jos vaikka posti ei mennytkään perille... vai menikö se, mutta henkilö pitää minua niin kauheana että ei viitsi vastata edes "ei kiitos"...

Mitä pitäisi tehdä, että ei tarvis enää turhia jännittää (joudun kulkemaan ko. henkilön asuintalon ohi aika usein, kun se on käyttämäni pysäkin vieressä ja aina vähän pelottaa, että jos törmäänkin häneen...) :(

Ja vinkkinä kaikille teille, jotka saatte postia teistä kiinnostuneelta: VASTATKAA!!! Kirjoittakaa ihan mitä vaan, kunhan vastaatte. Vaikka vain kaksi sanaa "ei kiinnosta", mutta vastatkaa jotain!

Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Ota sinä se kanta, että jos törmäätte, morjesta reippaasti ja muina miehinä vaan. Sitten on hänen ongelmansa, miten siitä jatketaan eteenpäin.

Entä jos ei törmätä, mutta pelkääminen jatkuu... tuntuis tyhmältä kirjoittaa uudestaan, vielä tyhmemmältä soittaa... mutta ei tunnu kovin fiksulta skitsoillakaan tän asian vuoksi...

Älä tommosia täältä palstalta tule kyselemään!Ei muakaan kukaan täällä aikaisemmin tänään mitenkään tsempannu,vaikka mä nolasin itseni pahasti erään miehen edessä eilen..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä tommosia täältä palstalta tule kyselemään!Ei muakaan kukaan täällä aikaisemmin tänään mitenkään tsempannu,vaikka mä nolasin itseni pahasti erään miehen edessä eilen..

no mites se silleen?=(

Minä kävin viemässä aikoinaan ihastukselleni puhelinumeron.
Ei koskaan kuulunut mitään.
Että sillä lailla. Kyllä se siitä ohi menee, elämä jatkuu normaalisti.

Mä vaan en ymmärrä, miten on niin vaikeata vastata... sähköpostilla kun se olisi aivan erityisen helppoa: reply / ei kiinnosta / send. Ei mene montaa sekuntia.

Onko oikeasti niin vaikeata asettua sen toisen ihmisen asemaan, joka odottaa koneen ääressä ja säpsähtää jokaisesta uuden viestin merkkiäänestä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No mutta hei, eikö sun tarinasi ollut se, että et edes ollut aidosti kiinnostunut hänestä? Ehkäpä tämä mies tajusi sen itsekin. VAi olitko kiinnostunut, mutta et myönnä edes itsellesi? Anyway, aina ei voi voittaa.

fakta: ei ole kiinnostunut. Olisi vastannut jos olisi.
Joten niele ylpeytesi ja pelkosi ja toivosi ja muut, vedä vaikka pää täyteen pari kertaa.
Jos tuo mies tulee vastaan ,niin kävelet ohi, ei muuta.

Sitten kattelemaan muita miehiä. Kyllä niitä piisaa!

Yhteistyössä