JOs kiinnittyminen dpo10 milloin plussa?

Eli dpo10 tuli verensekaista limaa wc käynnin yhteydessä. Nyt dpo13 ja testi nega:| onkohan vielä toivoa..? Milloinkohan plussa näkyisi testissä jos mahdollinen kiinnittyminen olisi tapahtunut dpo10..

JOtenkin vaan sitä on semmoi olo et menkat alkaa huomen..:kieh:tää on jo varmaan yk100 ja pälli lahoo..ja hoidot junnaa paikoillaan..tai siis tutkimukset on alotettu mutta niissäkin kestää 100-vuotta, olen turhautunut..
 
Ei näköjään tapahdukkaan.. Kävin opiskelemassa :)
Mutta kuitenkin tuo 10 päivää kuulostaa aika pitkältä. Alkiorakkula kiinnittyy n, viikon kuluessa.

Tätä ihmettelen, sillä olen jo plussaillut *muistaakseni* tossa vaiheessa.
En kyllä mee vannomaan.

Voimia sulle yritykseen ja piinailuun! Mulla myös piinapäivät menossa. Nyt dpo 6-8.
 
Mulla tuli tässä ja edellisessä raskaudessa jonkinlaista kiinnittymisvuotoa dpo 9-10. Oletin, että sillä vuodolla on vaan kestänyt jonkin aikaa tulla kropasta ulos. Mulla kyllä näytti silti haamua jo viimeistään dpo 13, mutta mulla onkin supertarkat (lue:vainoharhaiset:D) silmät. Millä testillä oot testannut?
 
LeenaT olen testaillu apteekin omalla..ja tänään mahaa jomottanu ihan menkkamaisesti ja kerran vessassa tuli veristä tuhrua..eli kaipa ne menkat huomen kurvaa fuck:| Ja mullakin on testejä tutkiessa hullunkiilto silmissä ja mitään siltikkään ei oo näkyny:D
 
Dpo 21 veikkaisin, testeissä usein lukee että 11 vrk kiinnittymisestä voi tulos jo näkyä. Mutta silloin pitäisi olla varma hedelmöittymispäivstä, herkkä testi, aamuvirtsa eikä elimistö hcg- resistentti (ei-herkkä hcg:lle) jne. Mut veikkaisin dpo 21 näkyisi :)
 
Eilen illalla tein o-testin joka näytti plussaa..hmm..tänä aamuna ei tullu tätiä, vaikka se on aina kellon tarkasti jo aamuyöstä hiipiny taloon. Tein apteekin oman r-testin johon ehkä joku esi isien haamu tulee jos sitä kääntää kymmenen kertaa ympäri ja valoa vasten kahtoo:LOL: Mä olen ihan ihmeissäni et mulla ei ole alkanu menkat:xmas: nyt olen aika jännä pännänä täällä..varmaan vilkasen joka tunti housuihin:D ei voi kun oottaa, ja mä oon NIIN kärsimätön:kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Mulla oli ovulaatiotesti (liuska) positiivinen 17.7. Lämmöt nousi siitä 2pv:n päästä. Tänään siis jo dpo 17 eikä vuotoa näy. Lämmöt edelleen koholla. Eilen tein RFSU:n raskaustestin, ne pitäisi kyllä kieltää lailla. Jotain siihen tuli, mutta kun siihen tulee aina jotain. Rinnat oli kipeät, ei ole enää. Menkkakipuja on ollut ovulaatiosta lähtien. Raskauteen en kyllä usko, jotain muuta tää on!
 
Dpo 21 veikkaisin, testeissä usein lukee että 11 vrk kiinnittymisestä voi tulos jo näkyä. Mutta silloin pitäisi olla varma hedelmöittymispäivstä, herkkä testi, aamuvirtsa eikä elimistö hcg- resistentti (ei-herkkä hcg:lle) jne. Mut veikkaisin dpo 21 näkyisi :)
Kiitos korjauksesta alla :) Joo tarkoitin siis että hedelmöittyminen -> kiinnittyminen (hcg- alkaa erittymään) ja 11 päivää kiinnittymisestä mahd. plussata.

Toi dpo- on jotenkin hankala termi mulle en oo ikinä käyttänyt sitä ja laskutapa taisi mennä väärin :D Hyvä kun tuli korjattua :)
 
Mansikkalime, kiinnittyminen (dpo n.5-8) on yleensä viikon sisällä ovulaatiosta(dpo0)/hedelmöitymisestä. Ja kyllä yleensä siis näkyy testissä jo viikon sisällä (dpo n.14) kiinnittymisestä. 'Dpo' tarkoittaa 'days past ovulation' eli päivät ovulaation jälkeen.

Ap:lle :hug:
 

Yhteistyössä