Jos kerta kaupan shampoot ja hoitoaineet ovat samaa tavaraa kuin kampaamoissa, niin miksi sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
hiukseni ovat paremmassa kunnossa kampaamotuotteilla? Käytin monta vuotta kaupan shampoita, ja sitten ystäväni antoi meidän perheelle joululahjaksi korin missä oli erilaisia shampoita ja hoitoaineita (kampaamotuotteita), ja kun olen käyttänyt niitä niin hiukseni olivat paremmassa kunnossa kuin ikinä. Ja kun en ole enään ostanut kaupasta hiustuotteita vaan kampaamokäynneillä ostanut samalla, niin hiukset ovat myös pysyneet hyvänä. Miten ihmeessä näin voi olla jos kerta ovat ihan samanlaatuista tavaraa? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Samoja raaka-aineitahan niissä on, mut kampaamotuotteissa raaka-aineet on laadukkaampia.

Osittain on samoja raaka-aineita, mutta ei ne samaa tavaraa silti ole. Markettishampoissa on huonoa silikonia ja muita epämääräisiä aineita. Ne myös tulevat ihan eri tehtailta vaikka merkki olisikin sama. Itselläni on myös kokemus hiusten (ja päänahan) paremmasta voinnista kampaamotuotteiden käytön seurauksena. Olen myös huomannut, että hiuksia lähtee todella paljon kotivärjäyksen jälkeen. Jatkossa menen siis vain ja ainoastaan kampaajan luo värjyyttämään tai muuten kaljuunnun. :/

Riippuu varmaan siitä kampaamotuotteesta ja markettituotteesta. Kyllä niissä kampaamotuotteissakin on sellasia jolla saa hiukset päästä ja rahat loppumaan, esim WWW-sarja ja Wellan tuotteet. Marketista taas esim XZ sellanen helmi että.

Alkuperäinen kirjoittaja Riippuu mistä roikkuu:
Mulla taas XZ:n tuotteet ei toimi, mutta Wella saa tukan ihan upean näköiseksi.

Näimpä meissä on eroja :) Just itellä lähtee tukka päästä ja takkuuntuu ihan kamalaksi millä tahansa Wellan/WWW:n tuotteella, XZ ei sisällä silikonia niin sopinee siksi mun kuontalolle hyvin.