E
ei tajuu
Vieras
... niin eikö yhtä luonnollisia ihmiskehon eritteitä ole kusi, paska ja oksennus? Miksi niitä hajuja yökötellään, jos joku bussissa pieraisee tai hissiin on oksennettu tai yleisessä vessassa vähän pissa lorahtanu sinän vierukselle? Kun ne on ihan luonnollisia hajuja ja eritteitä ja jokainen joskus pissaa tai kakkaa tai oksentaa.