Jos juot sixpackin olutta kuinka humalaan tulet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mielikkipielikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä, kun en pysty juomaan olutta tuota määrää tuossa ajassa. Se alkaa röyhtäilyttää/ tökkiä vastaan, olut siis. 2 pulloa menee ihan ok, mutta sitten ei laske. Oisko viiniä sixpackissa? Se laskis kyllä :xmas:

Eka bäkki menee yleensä tunnissa ja ei pahemmin tunnu. Pikkasen tulee hiprakkaan. Olen kyllä juonut aika säännollisesti 35 vuotta aina vkl ja tuollaiset kolme päkkiä illassa. Painoakin on pitkälti toistasataa joten varmaan vaikuttaa siihen ettei humallu enää helposti. Maksakin tottunut:)

Sixpäkki ei tosiaankaa tunnu missää ja ku on juonu 2 sixpäkkiä saattaa alkaa kusettamaan. Käy lirrauttamassa ja jatkaa juomista. illassa menis kontti keposesti.

Itse joisin tuon määrän tunnissa. Olettaen että oluet on 0,33l ja 4,5%. Nousee noin 0.8 promilleen. Painan 95kg. Aamulla kello kaheksaan töihin. normaalisti omalla autolla töihin.

Minulla menee, jos aamukännistä alkaa noita sixpackeja kolmisen kappaletta, ehkä muutama olut vielä päälle. Kyllä sillä krapulan saa aikaseksi, ehkä parin päivän ajaksi.

En ikinä jois kaljaa!🤢

Mutta likööripotun voin juua, enkä tuu siitä känniin.

Yhteistyössä