Jos juot sixpackin olutta kuinka humalaan tulet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mielikkipielikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mielikkipielikki

Vieras
2-3 tunnissa ?

Tahtoisin tietää miten muilla, ymmärrän et riippuu painosta ja toleranssista yms. mutta silti kysyn juuri sinulta kuinka humalaan sinä tulisit tuosta määrästä tuossa ajassa.

Eikä ole kyse siitä pidätkö oluesta, juotko koskaan alkoholia tai humalaan asti eikä siitä miksi pitäisi juoda hirveää kaljaa tuossa ajassa ja olla pöljä juntti.
Vaan ainoastaan siihen kaipaisin vastausta Kuinka humalaan SINÄ tulisit olut-sixpackista 2-3 tunnissa. Olut on keskiolutta ei nelosta.

Sixpäkistä tuossa ajassa saavuttamaasi humalatilaa (?) voit kuvailla monenlaisin sanankäänteinen, miten käyttäytymisesi muuttuu, monennenko pullon kohdalla tapahtuu mitä eroja käyttäytymisessäsi ja millaisia.

Olisin todella kiitollinen vastauksista :-)

No en juo kaljaa, mutta jos verrastan tuon vaikka 4:ään puolen litran siideriin, niin olen ihan umpitunnelissa kyllä.. Omat rajansa pitää tietää, ei muulla ole väliä.

Tuo määrä olutta ja käyttäyisin vielä normaalisti. Puhe ei sammalla, ajatus kulkee ja normaaliaskareet hoituu. Ulkopuolinen ei juuri huomasi, että olen ottanut.

mäkään en kaljaa juo mutta 4 puolen litran siideriä..olen hiprakassa, poskia kuumottaa ja juttua tulee vielä enemmän kun yleensä. en kuitenkaan koe olevani kovin humalassa tuossa vaiheessa.varsinkin jos noin "kauan" juo tuon verran. tosin tuokin riippuu päivästä, joskus ei tunnu missään ja joskus sitten enemmänkin.. :D

Tulen kyllä humalaan tuosta määrästä tuossa ajassa. En kuitenkaan mihinkään kaatokänniin. Sellaiseen mukavaan humalaan kun laulattaa ja puhetta piisaa. Tuo määrä on aika hyvä koska ei aiheuta vielä krapulaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vip:
mäkään en kaljaa juo mutta 4 puolen litran siideriä..olen hiprakassa, poskia kuumottaa ja juttua tulee vielä enemmän kun yleensä. en kuitenkaan koe olevani kovin humalassa tuossa vaiheessa.varsinkin jos noin "kauan" juo tuon verran. tosin tuokin riippuu päivästä, joskus ei tunnu missään ja joskus sitten enemmänkin.. :D

olen melko samoilla linjoilla, tosin pitkään aikaan en ole testaillu.

Taitaisin sammua. 10 vuotta sitte ei olis tuntunu missään, vasta kymmenen kaljan jälkeen olin hiprakas. Oon lihonukki 20 kg täs välis niin luulis että nykyään tarttis enemmän ku ennen...

Alkuperäinen kirjoittaja vip:

Mulle neljä siideriä parissa tunnissa on aika paljon :o

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä