?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Paljonkohan maksaa seurantaultra yksityisellä?
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Mulla ei ollu seurantaultraa vielä siinäkään vaiheessa, ku oli nostettu annosta jo 3 tablettiin /päivä. Verikokeet vaan... Pari kertaa kävin sit yksityisellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Nostiko clomit teillä lämpöjä? Tai siis satuitteko mittaileen?
Mä oon mittaillu aamulämpöjä mutta nyt clomien kanssa tulee paljon korkeempaa lämpöö oviksen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja gissa:kyllä siihen kuuluu seuranta ultra (ainakin jorvissa) ei clomeja voi syödä ilman seurantaa, ainakin alussa seurataan että annostus on sopiva.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Nostiko clomit teillä lämpöjä? Tai siis satuitteko mittaileen?
Mä oon mittaillu aamulämpöjä mutta nyt clomien kanssa tulee paljon korkeempaa lämpöö oviksen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Siksakkia:Alkuperäinen kirjoittaja gissa:kyllä siihen kuuluu seuranta ultra (ainakin jorvissa) ei clomeja voi syödä ilman seurantaa, ainakin alussa seurataan että annostus on sopiva.
Kaikissa paikoissa ei valitettavasti kuulu, lääkäreillä tuosta hieman eri käsityksiä että onko se seurantaultra tarpeellinen. Oma lääkärini kuului niihin joiden mielestä ultraa ei tarvittu, eikä mitään verikokeitakaan otettu.