jos joutuisit vuodeksi autiolle saarelle ja sun olis pakko ottaa näistä henkilöistä joku mukaan, niin kuka se olis

Timo Soinin ottaisin. Väyrynen on aika vanha ja en ehkä sietäisi muutenkaan, samoin Koivisto on liian vanha, en haluaisi, että se ihminen kuolee kenen kanssa olen jumissa saarella. Tuo Lothar nyt muuten olisi loogisin valinta sen kuolemisasian kannalta, mutta kaikki muu sitten tökkiikin, kun en viitsisi minkään seksiriippuvaisen kanssa olla.

Soini toivottavasti laihtuisi kun ruokaa olisi vähän ja samalla hänen eliniänodote siitä kasvaisi. Hänen janssa rakennetras lautta et päästäs pois ihmistenilmoille.

Koiviston.

Jos aamusta lähtisin käveleen saaren toiseen päähän, niin aikaisintaan iltamyöhällä Koivistokin olisi sinne saapunut, kun eikös herralla jo ala tuota ikää olemaan, niin tahti ei varmaan ole enää järin reipas. Joten saisin olla ihan rauhassa, omassa ylhäisessä yksinäisyydessäni, vaikka samalla saarella oltaiskin :)

Ja kyllähän sitä nyt muutamat sanat voisi Koiviston kanssa vaihtaa. Noiden muiden vaihtoehtojen kanssa saattaisi käydä niin, että vartin keskustelun jälkeen olisi pakko hukuttautua.

Koivisto tottakai. aika symppis ja olisi varmaan mielellään omissa oloissaan kuten minäkin. Soini/Väyrynen vois olla avuksi jossain käytännön työssä mut muuten ei varmaan jaksais. Lothar olisi ihan viimeinen vaihtoehto.

Aika paha :D Ehkä kuitenkin Väyrysen. Se ei ole kumminkaan ihan ikäloppu ja maanviljelijän poikana siitä voisi olla jotain hyötyäkin selviytymisen kannalta. Lothar olisi fyysisesti parhaassa kunnossa, mutta epäilen, että voi olla aika uusavuton. Soinia ei koska fyysinen kunto on huono ja en muutenkaan kestäisi. Koivisto on liian vanha.

Soinin. Se olis varmaan kaikista "siedettävimpää" keskusteluseuraa. Tai ainakin uskoisin, että osaa puhua muutakin kuin politiikkaa, joka taas Väyrysessä tökkisi äänensä lisäksi. Lothar on (käsittääkseni) niin ylimielinen seksiaddikti ja vanhuksia hoidan jo nyt työkseni, että no thaks.

Ei Koivisto. Muuten kyllä, mutta on niin iäkäs, että vuosi autiolla saarella olisi ehkä hänelle viimeinen - ei Tellenkään takia siis...

Eikä Väyrynen eikä Soini. Molemmat paapattavat niin paljon että jaksais kuunnella sitä liturgiaa vuoden verran. Jos voisin ottaa ne molemmat niin voisin sijoittaa ne sinne saaren toiseen päähän ja demokratia toimisi minun diktatuurinani siten että minä ainoana aina sitten äänestäisin kuin tehdään, vaalipuheet saisivat väitellä keskenään sillä aikaa kun minä otan arskaa toisessa päässä saarta...

Ehkä se Lothar olis noista selviytymiskykyisin. Ikäluokaltaan vähän nuorempana miehenä ehkä osaisi pestä sukkansa itse?

Miks autiolle saarelle pitäis ottaa ketään?

Noista vaihtoehdoista tai ylipäänsä mistään vaihtoehdoista oikeestaan ihan sama. Mä heittäisin mereen ja sanoisin, että etti oma autiosaaresi äläkä tu häirittemään mun rauhaani.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Timo Soinin ottaisin. Väyrynen on aika vanha ja en ehkä sietäisi muutenkaan, samoin Koivisto on liian vanha, en haluaisi, että se ihminen kuolee kenen kanssa olen jumissa saarella. Tuo Lothar nyt muuten olisi loogisin valinta sen kuolemisasian kannalta, mutta kaikki muu sitten tökkiikin, kun en viitsisi minkään seksiriippuvaisen kanssa olla.

Soini toivottavasti laihtuisi kun ruokaa olisi vähän ja samalla hänen eliniänodote siitä kasvaisi. Hänen janssa rakennetras lautta et päästäs pois ihmistenilmoille.

Niin, tai sitten Soini söisi kaiken ruoan ja sinä katselisit nälissäsi vieressä. Ei se Timppaa haittaa, että nainen kärsii.

Yhteistyössä