Jos jollain on leikkimökki/aitta vailla kalusteita tai tarvis muuten vaan tälläsiin (KUVA) niin tule hakemaan pois

vieras
Voi, kuinka maltatte luopua. jos asuisin lähempänä, niin juoksisin hakemaan ne. Oon aloittamas pph:n työt ja varmaan olis kätevät. Älä ny polttopuiksi laita niitä, joku vois jopa maksaakin niistä ja noin uudetkin vielä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi, kuinka maltatte luopua. jos asuisin lähempänä, niin juoksisin hakemaan ne. Oon aloittamas pph:n työt ja varmaan olis kätevät. Älä ny polttopuiksi laita niitä, joku vois jopa maksaakin niistä ja noin uudetkin vielä.
Olen myynyt niitä kuukauden. Kukaan ei ole edes kysellyt :(
Ei ole tilaa säilyttää.
 
ihmettelen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missäs päin suomea kempele on??
Jahas ja missä sitä ollaan oltukaan maantiedon tunneilla?? Aina ihmetellyt teidän etelän ihmisten yleissivistystä, kun ette oman maanne paikkakuntia tunne. Elämä pyörii vain siellä kehäkolmosen ympärillä, voi voi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missäs päin suomea kempele on??
Jahas ja missä sitä ollaan oltukaan maantiedon tunneilla?? Aina ihmetellyt teidän etelän ihmisten yleissivistystä, kun ette oman maanne paikkakuntia tunne. Elämä pyörii vain siellä kehäkolmosen ympärillä, voi voi.
Opiskeluaikana (Haminassa) multa kysyttiin suoraan onko täällä lappalaisia suurin osa ihmisistä?! :whistle:
 
Pastori
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missäs päin suomea kempele on??
Jahas ja missä sitä ollaan oltukaan maantiedon tunneilla?? Aina ihmetellyt teidän etelän ihmisten yleissivistystä, kun ette oman maanne paikkakuntia tunne. Elämä pyörii vain siellä kehäkolmosen ympärillä, voi voi.
Aina ihmetellyt kaltaisiasi ihmisiä. Miten ihmeessä onnistutte yhden rivin lauseesta vielä päättelemään paikkakunnankin jos sitä ei siinä erikseen mainita?
 
öttismönkiäinen
Aivan ihanat :) Mulle kyllä kelpaisi ja oltaisiin todennäköisesti lauantaina ajamassa siitä ohitse kun mennään syyslomalla mummolaan :) 3+5vuotias onnistu hyppiin kuopuksen pinnasängyn pohjan hajalle, ja poika on nyt ilman sänkyä :(
 

Yhteistyössä