Jos joku olisi väittänyt..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
.. neitin vauva-aikaan, että vauva-arki voi oikeasti olla ihanaa ja ihmeellistä, niin en olisi uskonut hetkeäkään. Oli niin paljon kaikkea neitin isän kanssa silloin, ja neitikään ei tyytyväisimmästä päästä.. :whistle:

Mutta aivan mahtavaa tuon pojun kanssa!!! Mä en ole ikinä nähnyt 2,5 kuukautista vauvaa joka nauraa ääneen kun huomaa pääsevänsä ruokailemaan mutta tulipahan sekin ihme nähtyä, eikä tuo itke juuri koskaan: on niin perustyytyväinen elämäänsä, että eipä voi itsekään tässä olla muuta.Oltiin kaupungilla tänään eikä pikkujätti inahtanutkaan kertaakaan koko reissulla. Ja mieskin... :heart: :heart: Vitsit. Aivan ihanaa tämä elämä juuri nyt. :heart:

Meillä kuopus oli vauvana just tommonen =) Ei itkenyt juuri koskaan (ei edelleenkään itke, huomenna jo 1v :heart: ), söi hyvin (edelleen haluaa aina syödä, kun näkee jollain ruokaa), ei kitise autossa tai vaunuissa, nukkuu hyvin. Aina hyväntuulinen.
Esikoinen oli toisenlainen tapaus, mutta yhtä rakas tietty :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Meillä kuopus oli vauvana just tommonen =) Ei itkenyt juuri koskaan (ei edelleenkään itke, huomenna jo 1v :heart: ), söi hyvin (edelleen haluaa aina syödä, kun näkee jollain ruokaa), ei kitise autossa tai vaunuissa, nukkuu hyvin. Aina hyväntuulinen.
Esikoinen oli toisenlainen tapaus, mutta yhtä rakas tietty :heart:

Valitettavasti mulle ei ollut tuo esikko oikeen vauvana rakaskaan, mä olen siitä ennenkin kirjoittanut... Kesti valtavan kauan ennenkuin tunsin mitään edes rakkauden tapaista tyttöä kohtaan. Vuosi, vähintään. Oli toki huolehtimisvietti korkealla, mutta ei muita äidintunteita oikeastaan.. mikä oli ihan todella omituista silloin se. Nyt on vähän huono omatunto siitä: miten rakastan tuota vauvaa niin paljon, mutta edellistä en. Niin se vaan joskus heittelee.