Jos joku mopoileva teinari ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
ja päätät avautua siitä sitten pihatalkoissa muutaman sidukan vahvistuksella, niin:

a) varmistu siitä, että se nimenomainen teini on todellakin tehnyt sen mistä avaudut.

b ) varmistu siitäkin, että sen nimenomaisen ärsyttävän ja idiootin teinin äiti on kuulomatkan ulkopuolella.

:xmas: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

Huppitta juu :laugh: hittolainen kun täällä on todellakin muitakin mopoilevia ja osa heistä ei niin fiksuja sen mopon kanssa, mutta alkaa nyt prkl vieköön syyttelemään ja nimittelemään ihan suoraan. :kieh:

Tiedätkö, että tässä kaupungissa on 3 skootterilla ajavaa teiniä ajanut kolarin auton kanssa kuukauden sisälle.. Jokainen kolari autoilijan vika.

Alkuperäinen kirjoittaja ei aina teinin vika:
Tiedätkö, että tässä kaupungissa on 3 skootterilla ajavaa teiniä ajanut kolarin auton kanssa kuukauden sisälle.. Jokainen kolari autoilijan vika.

Niin siis toi naapuri alkoi arvostelemaan ja nimittelemään minun poikaani, että olisi jotakin tehnyt/ajanut jossakin ja haistatellut tmv vaikka kyseinen poika oli juuri sillä hetkellä sattumoisin aivan toisella paikkakunnalla. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Niin siis toi naapuri alkoi arvostelemaan ja nimittelemään minun poikaani, että olisi jotakin tehnyt/ajanut jossakin ja haistatellut tmv vaikka kyseinen poika oli juuri sillä hetkellä sattumoisin aivan toisella paikkakunnalla. :xmas:

Aivan. Tuntuu, että niitä nykyään tyhjästä syytellään paljon siis teinejä. Tässä pitäjässä ovat kai ihan roskasakkaa ku päälle voi ajaa kolmion takaa tai suojatiellä nii paljon ku lystää!!!

Just tämän takia mun mielestä oli melkein pelottavaa, kun teineiltä oli kyselty mopolla käyttäytymisestä, kun suurinpiirtein kaikki ajais kaverin perässä valoista läpi vaikka valo ehtis vaihtua punaseksi...

Eikö oikeasti tajuta, että mopo on huono vastus autolle.

Liian monta kertaa on mopo/skootteri tullut ihan yhtäkkiä jostain auton eteen. Vaikka mulla on kolmio niin varsinkin ne mopot on niin pieniä ja matalia...

Ja kyllä, mopoilijat ja varsinkin nää skootteriteinit jotka notkuu kaupan nurkilla ja vetää energiajuomaa...on TODELLA ärsyttäviä. Yöks, oma ei onneks koskaan tule saamaan mopoa mutta teini siitä valitettavasti tulee...

Me ollaan jo kahdesti saatu mopoteinit ajamaan ulos tieltä :xmas:

Molemmilla kerroilla tehtiin niinkin suuri rikos kuin se, että ajettiin omalla kaistalla nopeusrajoitusten mukaan...teinit siis tuli meidän kaistalla mutkan takaa vastaan ja joutuivat tekemään väistöliikkeen, ekalla kerralla yli kevyen liikenteen väylän & siitä eteenpäin pusikkoon ja ojaan, tokalla kerralla metsään.

Onneksi suurin osa osaa ajaa ihan nätisti.

Eikä mua haittaa teinit kaupan nurkalla. Ei ne ole uhkaavia tai mitään. Olin itsekin joskus nuori :)

Niin no, pointtini taisi olla vaan se, kun joku alkaa jonkun lasta arvostelemaan ja herjaamaan oikein kunnolla tietämättä edes asian oikeaa laitaa. Mopoilijoihin en ota kantaa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Mopoilevat teinipojat ON ÄRSYTTÄVIÄ. Tuskin sinunkaan poikasi tekee poikkeusta, pois sinisilmäsyys.

Tekee se, se ei haistattele ja ajaa liikennesääntöjen mukaan. :whistle:

:D
Oletko näkemässä pojan jokaisen ajon?
Eihän poikasi ole normaali, jos ei se pärrää jossain sillä mopolla silleen kokeilunhaluisesti.... :hug:

Yhteistyössä