Jos joku hylkää sun kaveripyynnön facebookissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höm

Vieras
:D niin miten suhtaudutte tähän..?

mä lähinnä mietin tällasia vanhoja kavereita, joita ei ole nähnyt pitkään aikaan missään. yhdelle tällaiselle laitoin kaveripyynnön, kun olis ollut kiva kysellä kuulumisia, mut hylkäs sen. nyt tuli vähän semmonen fiilis, että jos sitä ei muutaman vuoden jälkeen ton vertaa kuulumiset kiinnosta, niin tuskin niitä kannattaa kysyä, vaikka sattuis törmäämäänkin jossain. eli toisaaltahan tuolla fb:ssa saa hyvin tietoonsa, onko ihmiset kaveruudesta samaa mieltä :D mut kieltämättä tuli kyllä vähän tyhmä fiilis, kun viimeksi ollaan ihan normaalisti juteltu, kun nähtiin, niin nyt sit näin.

no joo, turha aihe, mutta tuli vaan mieleen :)

hylkäsin juuri yhden kutsun ylä-aste-tutulta,en halua nykyelämääni enää tilittää ja toiseltakin luokkakaveriltani,miespuoliselta,tosin samalla kylällä asutaan ja edelleen moikataan mutta aika tarkkaan katon ketä naamakirjassa hyväksyn.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Jos hylkää nii sitte hylkää. En kyllä ole sielä tainu laittaa ko pari kaveripyyntöä. Sitä enemmänki olen niitä hylänny ite :whistle: Varmasti kymmeniä...

no ootko hylänny paljonkin sellasia, joiden kanssa juttelisit ja vaihtaisit normaalisti kuulumisia, jos näkisitte jossain? oon mäkin pyyntöjä hylännyt, mutta toi vaan tuntuu hassulta.

en minä halua kavereiksi sinne ihmisiä jotka eivät ole mun tämänhetkisessä elämässä osallisina millään tavalla. Mun nykyinen elämä, perhe, kaverit jne ei kuulu entisten elämien ihmisille muutoin kun mitä itse kerron. ja facebookissahan se taas ei oikein onnistu, toisin kuin irl

Alkuperäinen kirjoittaja höm:
Jos hylkää nii sitte hylkää. En kyllä ole sielä tainu laittaa ko pari kaveripyyntöä. Sitä enemmänki olen niitä hylänny ite :whistle: Varmasti kymmeniä...

no ootko hylänny paljonkin sellasia, joiden kanssa juttelisit ja vaihtaisit normaalisti kuulumisia, jos näkisitte jossain? oon mäkin pyyntöjä hylännyt, mutta toi vaan tuntuu hassulta.

Sellasia joitten kans yritän vältellä sitä juttelemista ja kuulumisten vaihtelua muutenki. Yritän nimittäin päästä entisistä kuvioista eroon...

Sellasia joitten kans yritän vältellä sitä juttelemista ja kuulumisten vaihtelua muutenki. Yritän nimittäin päästä entisistä kuvioista eroon...

no ehkä mäkin sit kuulun sellasiin välteltäviin :D toi nyt onkin ihan ymmärrettävä syy, mitä nyt noilla sun kuvioilla ymmärrän.

Alkuperäinen kirjoittaja ettänäin:
minun kaveripyynnön hylkäsi mieheni sisko.... kiva.

Toi on kieltämättä noloa. Mut joo, toiset haalii sinne kaikki, itse oon ruvennu entistä kronkelimmaks ketä sinne haluan. Eli ne joita oikeasti haluaisin "pitää elämässäni", tosin harvoja viitsin hylätä, jos ottavat aloitteen, mutta joita itse pyydän kavereiks, vaikka näenkin siel...

Alkuperäinen kirjoittaja ettänäin:
minun kaveripyynnön hylkäsi mieheni sisko.... kiva.

aika noloa jotenkin sille.

eikä ole noloa. Eivät mun miehen siskotkaan mun ystäviäni ole joten ne näe mitään syytä kutsua heitä mun kavereiksi facebookiin.

Nolompia ovat nämä joilla on facebookissa kavereina kaikki keitä ovat suunnilleen ikinä tavanneet

Mä olen kans tarkka ketä kavereikseni hyväksyn. Sen tähden en ole pyytänytkään kun ihan läheisempiä ihmisiä kavereikseni, eikä mun pyyntöjä ole hylätty.
Itse olen kyllä hylännyt useammankin.
Mua kyllä jotenkin nolottas, jos joku mun kaveripyynnön hylkäis... miettisin kyllä pitkään että mikä oli syynä. (no joo typeräähän se ois sellasta pohtia, mutta kyllä mua jäis askarruttamaan. Ajattelisin sit kyl et se on samanlainen ku mä ettei kaikkia ystävikseen halua..

no ehkä jotkut vaan on vähemmän sosiaalisia, ei siinä mitään. musta siellä on ihan helppo rajata niitä ryhmiä, jos ei halua jakaa kaikkea kaikille, mutta mä en kyllä muutenkaan fb:ssä jaa mitään syvällisempää.

musta on ollut kiva löytää niitä vanhoja kavereita tota kautta, höpötellä niitä näitä, kun ei olla pitkään aikaan nähty. mitään puolituttuja tai kaverin kavereita en tosiaankaan listoille huoli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen kans tarkka ketä kavereikseni hyväksyn. Sen tähden en ole pyytänytkään kun ihan läheisempiä ihmisiä kavereikseni, eikä mun pyyntöjä ole hylätty.
Itse olen kyllä hylännyt useammankin.
Mua kyllä jotenkin nolottas, jos joku mun kaveripyynnön hylkäis... miettisin kyllä pitkään että mikä oli syynä. (no joo typeräähän se ois sellasta pohtia, mutta kyllä mua jäis askarruttamaan. Ajattelisin sit kyl et se on samanlainen ku mä ettei kaikkia ystävikseen halua..

Niin, tuo on aina vähän hankalaa. Mä oon ratkaisuu noissa "rajatapauksissa" asian niin, et oon pannu viestin - jos toinen vastaa, niin ehkä sitten ehdotan "kaveriks" ja aika moni siinä vaihees laittaa itsekin sen ehdolle. Jos ei vastaile, niin voi unohtaa asian. Mua ärsyttää ne "kaveribongaajat", jotka kerää nimiä mut ei oo kiinnostunu oikeasti vaihtaan kuulumisia...

Alkuperäinen kirjoittaja Miten sitten suhtautuu:
Mua ärsyttää ne "kaveribongaajat", jotka kerää nimiä mut ei oo kiinnostunu oikeasti vaihtaan kuulumisia...

samoin.

mä oon ajatellut, että pyydän kaverikseni niitä, joiden kuulumisista olisin nähtäessäkin kiinnostunut, eli en vain "moikkaustuttuja".

Yhteistyössä