Jos joku esittäytys sulle näin?

  • Viestiketjun aloittaja lemmenlaiva
  • Ensimmäinen viesti
lemmenlaiva
"HEI! Olen Kaisan ja Leenan hyvä paha äitipuoli!"
Mitä sinulle tulisi mieleen?? Tällaisesta esittäytymisestä.
Ja tilanne olisi tällainen, Menisit hakemaan Kaisan ja Leenan koulukaveria yökylään.

Tytöt yleensä asuuvat äitinsä luona.
Ja minä, tämä äitipuoli olen tyttöjen isän avovaimo, ja tytöt käyvät jokatoinen viikonloppu isän luona.
En ole ennen tavannut tätä Kaisan ja Leenan koulukaverin vanhempia.
 
lemmenlaiva
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Siis minä oon tosi tyhmä varmaan mut en nyt tajunnu?

Siis mä olen menossa hakemaan mieheni lapsien koulukaveria meille yökylään. Ja esittäytyisin tämän koulukaverin vanhemmille että HEI! olen Kaisan ja Leenan hyväpaha äitipuoli tiina saarinen.
Ja tytöt tietenkin on mukanan kun olen hakemassa tätä heidän ystävää. Ja vakituisesti nämä mieheni lapset asuuvat äitinsä luona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Siis minä oon tosi tyhmä varmaan mut en nyt tajunnu?

Siis mä olen menossa hakemaan mieheni lapsien koulukaveria meille yökylään. Ja esittäytyisin tämän koulukaverin vanhemmille että HEI! olen Kaisan ja Leenan hyväpaha äitipuoli tiina saarinen.
Ja tytöt tietenkin on mukanan kun olen hakemassa tätä heidän ystävää. Ja vakituisesti nämä mieheni lapset asuuvat äitinsä luona.
No hölmöö ois nuin esittäytyä! Esittäydy vaikka vaan äitipuolena tai kakkosäitinä =)
 
Minulle jäis tuosta semmonen olo, että ko. hlö on aika epävarma omasta äitipuolen roolistaan. Tietty jos tutustuttais paremmin, vois se osoittaa vaan sitä hän onkin ihan sinut äitipuolena olostaan ja varsin humoristinen ihminen. Mutta kertanäkemisellä en ottais riskiä.
 

Yhteistyössä