=)Alkuperäinen kirjoittaja vieras::attn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jokainen joka saa veronpalautuksia,laittaa 5? pottiin jookos!
juuri näin. Nyt mammat päästään top 10!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:=)Alkuperäinen kirjoittaja vieras::attn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jokainen joka saa veronpalautuksia,laittaa 5? pottiin jookos!
Sama juttu Pelastusarmeijan joulupatakeräys, minulla aina ollut mielikuva että ne menee enimmäkseen vähävaraisille lapsiperheille, viime vuonna itse sitä avustusta hakemassa ja suurin osa niistä lahjakortin hakijoista oli jotain deekuja. Eli jääpähän enemmän viinarahaa kun lahjakortilla saa ruuat!Alkuperäinen kirjoittaja epäilevä tuomas:Millä perusteella nämä lahjakortit jaetaan? Onko oikeasti vähävaraisia perheitä? Kun MLL kuulemma jakaa rahaa ihan summamutikassa, joissan kunnissa ihan hyvätuloisillekin perheille... en tosiaan halua olla sellaisessa mukana vaan avustan mielummin oikeasti vähävaraisia,,,
Onneksi sillä saa vaan ruokaa, menee edes se summa ravintoon, ei viinaksiin.Alkuperäinen kirjoittaja toinen epäilevä tuomas:Sama juttu Pelastusarmeijan joulupatakeräys, minulla aina ollut mielikuva että ne menee enimmäkseen vähävaraisille lapsiperheille, viime vuonna itse sitä avustusta hakemassa ja suurin osa niistä lahjakortin hakijoista oli jotain deekuja. Eli jääpähän enemmän viinarahaa kun lahjakortilla saa ruuat!Alkuperäinen kirjoittaja epäilevä tuomas:Millä perusteella nämä lahjakortit jaetaan? Onko oikeasti vähävaraisia perheitä? Kun MLL kuulemma jakaa rahaa ihan summamutikassa, joissan kunnissa ihan hyvätuloisillekin perheille... en tosiaan halua olla sellaisessa mukana vaan avustan mielummin oikeasti vähävaraisia,,,
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Nostetaanpas tällekin iltaa 327? koossa :wave: