jos itse on vahinko..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koivunkäpy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Koivunkäpy

Aktiivinen jäsen
05.10.2005
14 246
1
36
Niin, jos itse n vahinko niin tekeekö lapset suunnitellusti vaiko tuleeko itselle todennäköisemmin myös vahinko?
Mietinvain kun itse tiedän muutaman tapauksen missä toinen/molemmat vanhemmista on vahinkoja ja perheestä löytyy vähintään yksi vahinko/yllätys?
HUOH! en morkkaus mielessä tätä kysy, itse olen puhdan vahinko, masussa kasvaa yksi yllätys, kaksi edellistä oli suunniteltuja.

Mä olen erittäin suunniteltu, mieheni on vahinko (anopin kahdeksas lapsi, seitsemännen jälkeen oli lapsiluku kuulemma jo täynnä ).

Meillä on sekä että :D, eli yksi suunniteltu raskaus ja yksi ei-suunniteltu.

En mä edes tiedä olenko suunniteltu vai vanhinko :/ Mistään ei ainakaan voi päätellä, että vahinko olisin. Enkä koskaan sanoisi omalle iloiselle yllätyksellenikään, että olit vahinko. Olen kyllä monille tutuilleni kertonut ylläristä, mutta toivon, ettei kukaan mene ainakaan pahassa mielin sitä lapselle sanomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Enkä koskaan sanoisi omalle iloiselle yllätyksellenikään, että olit vahinko. Olen kyllä monille tutuilleni kertonut ylläristä, mutta toivon, ettei kukaan mene ainakaan pahassa mielin sitä lapselle sanomaan.

Samma här....Ei meillä vahinkolapsia ole, meillä on yllätysraskaudesta syntynyt erittäin toivottu ja rakastettu poika.

Ollaan molemmat miehen kanssa "vahinkoja". Tosin mun vanhemmat oli jo avioliitossa ja miehenkin vanhemmat vakavissaan yhdessä. Meidän molemmat on "suunniteltuja", jopa kovasti tehtyjä, kun mulla on pco.

Visusti oon silti pillereitä syönyt. Ei meinaan tuntunut muuten mukavan isäni seksivalistuspuheet murrosiässä; kannattaa katsoa kenen nahkanuijalle istuu, niin se vain sinäkin olet kumin raosta vilahtanut. Jotenkin maailma mureni. Siihen asti luulin, että mut olisi toivottu tänne elämään.

Mun mielestä lapsen ei tatvitsisi missään iässä tietää, jos ei alunperin ollut toivottu/suunniteltu.

Muakaan ei vanhemmat kerenneet suunnitella, jotenkin tähän tyyliin äitini asian ilmaisi. Mies on sitten suunniteltu tapaus, tai ainakin ehkäisy on ihan harkiten aikoinaan jätetty pois, kuulemma.
Molemmat lapsemme ovat suunniteltuja.

olen esikoinen, ja minun takiáni opinnoissa/koulussa (ylioppilas on) hyvin pärjännyt äitini "joutui" mennä naimisiin hulttion kanssa (tiesi miehen jo huonoksi). Mutta avioton lapsi olisi ollut häpeä ilmeisesti

ja niin, eipä tuo meidänkään esikoinen suunniteltu ole, vaikka onneksi tilanne oli eri, eli olin valmistunut ja naimisissa.

Yhteistyössä