Jos istukka edessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutzi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mutzi81

Aktiivinen jäsen
03.07.2006
6 059
0
36
ja sektio tiedossa niin voiko leikata pystyyn vai haittaako istukka? Onko kellään kokemusta? Kun mulla kaksi edellisä on leikattu pystyyn, istukka ei ole silloin edessä ollut.. Reilun viikon päästä ois sektio edessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Eiks suunnitellus leikata vaakaan? ja jos on hätäsectio ni sit pystyyn?
Ei se istukka haittaa.

Mutta eivät tee mielellään ankkuria, siksi viimeksikin leikattiin pystyyn vaikka ei ollut niin kovin kiireellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Ei se istukka haittaa.

Mutta eivät tee mielellään ankkuria, siksi viimeksikin leikattiin pystyyn vaikka ei ollut niin kovin kiireellinen.

ok. mutta ei se istukka kuulemma haittaa mitään

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Ei se istukka haittaa.

ok. mutta ei se istukka kuulemma haittaa mitään

Ok. Hyvä tietää. Neuvolassa ei osannut sanoa tuohon mitään.

Minulla etuseinäistukka esikoisesta ja neukkutäti sanoi silloin että on oikein hyvässä paikassa ja normaali synnytystä vaan koko ajan toitotettiin.No sektioon meni sitten kesken synnytyksen kun ei muksu mahtun ulos paikat ei siis auenneet kunnola vaikka piikkejä sain kuinka paljon.
Mietin vain että onko tämä nyt joku uusi juttu vai mikä koska minulle ei kukaan silloin puhun sektiosta ja kehuttiin vain kuinka hyvässä kohdin istukka on..tapahtui vuonna 1997

mulle sanottiin ettei haittaa, ja leikattiin entistä sektio arpea myöten, eivät mielellään tee vaakaa jos ekakin on pystyyn. ja minustakin oli parempi kun on nyt vaan sit yks arpi mahassa.