Jos isä hoidattaa lapset mummolassa isiviikonloppuinaan...

Siihenhän ei lastenvalvojallakaan lienee mitään sanomista? Eikös se ole pääasia että lapset ei "ulkoisesti kärsi siitä" ja ovat ns. hyvässä hoidossa? Sehän ei ole mikään pointti, että isä ei näe lapsiaan, vaan saa ns. vapaa viikonloppuja niiden jokatoisen lisäksi enemmän?

No, paska valuu aina alaspäin ja onni on, että eivät nuo näytä kaipaavankaan isukin seuraa.
 
"niro"
Juu, isä päättää ihan itse tapaamisten aikana mitä lasten kanssa tekee vai hankkiiko mieluummin hoitajan. Saat sinäkin viedä lapset viikonlopuksi mummolaan ilman, että exälläsi olisi asiaan mitään sanomista.

Mutta saa se toki vituttaakin. Meillä samanlainen tapaus, tosin mä olen ihan tyytyväinen, että lapsi on mumminsa vastuulla kun isä on mikä on. Kivahan se isovanhempiakin on nähdä! :D
 
Jeps. Isovanhemmat asuu senverran kaukana, että tulevat yli puolimatkan vastaan hakemaan, ettei isin tarvitse ajaa perille saakka viemään- joten pääsee ajoissa viikonloppunsa viettoon.

Harmittaa se, että vanhimman lapsen harrastuksen reenit on yleensä viikonloppuisin ja kun on molemmat päivät mummolassa niin ei tietenkään voi olla siellä harkoissa. Ja peleissä peluutus on suoraan verrannollinen harjoituksissa käynnin määrään....

Mutta eihän tuossa mene kuin jokatoinen viikonloppu. Tehköön niin, miten parhaaksi katsoo.
 
[QUOTE="vieras";24519559]No millos ne iskän puolen isovanhemmat lasta näkee, jos ei kerran isäviikonloppuna saa nähdä ?[/QUOTE]


No tulisi ensimmäisenä mieleen, että se isäkin voisi olla siellä lapsuuskotonaan yhtäaikaa- jotta näkisi niitä lapsiaankin viikonloppuna TAI että ne isovanhemmat tulisi poikansa luokse kylään, silloinkun lapset on siellä viikonloppuna, jotta voisivat viettää laatuaikaa yhdessä.

Mun omat vanhemmat tekee tuota toisinaan, että tulevat tänne meille kotiin kylään, silloin kun lapset on täällä, tai sitten me ajetaan silloin viikonlopuksi mummolaan, kun lapset on mulla. Tämäkin on tietysti hyvin perhekohtaista, ja harkinnanvarainen homma :)
 

Yhteistyössä