V
"vieras"
Vieras
Eilen telkkarista kuultua: "Mä olen sitä mieltä, että jos sulla ei ole perhettä, sulla ei ole yhtään mitään".
Oletko samaa mieltä?
Oletko samaa mieltä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onnellisuuden kannalta on hirvittävä riski ripustaa koko elämänsä tarkoitus vain yhden asian varaan. Itse ajattelen mieluummin, että elämässäni on valtavasti erilaisia mielihyvän ja merkityksen lähteitä, joista voin ammentaa. Tavoittelen sellaista rikasta elämää, joka antaa paljon aiheita olla tyytyväinen.
Hyvin onnellisilla ihmisillä on kyllä tyypillisesti useita läheisiä ihmissuhteita ja he kertovat muita useammin kokevansa syvällistä yhteyttä toisiin ihmisiin. Eli sikäli väitteessä on kyllä totuuden siemen.
Minulle perhe on myös äitini vaikka asuu 500 kilometrin päässä, siskoni sadan kilsan päässäMillainen ihminen on oikeasti sitä mieltä, että ilman puolisoa ja lapsia voisi yhtä hyvin olla kuollut? Millaista keskusteluseuraa hän on, ja mikä on hänen panoksensa yhteiskunnan parantamiseksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;28999397:Minulle perhe on myös äitini vaikka asuu 500 kilometrin päässä, siskoni sadan kilsan päässä
Kyllä mä voisin sanoa myös että melko nobodyksi tuntisin itseni jos mulla ei olisi yhtään sukulaista/perhettä missään. En mä kuolisi, mutta aika yksinäinen/juureton varmasti olisin.
Kyllä mä voisin sanoa myös että melko nobodyksi tuntisin itseni jos mulla ei olisi yhtään sukulaista/perhettä missään. En mä kuolisi, mutta aika yksinäinen/juureton varmasti olisin.
Ihan varmasti näin, juuri sitä kommentoin itsekin. Mutta sinä et tiedä miltä se "totaalinen perheettömyys" loppujen lopuksi tuntuu koska tiedät että sinulla on se perhe vaikka jossain välissä välimatka oliskin ollut pitkä.