Jos huutonettiin laittaa vaatepaketin myyntiin, niiin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyjä

Vieras
kannattaako tehdä 1 iso vai 2 vähän pienempää? Ja jos vaatteet ovat olleet vain yhdellä lapsella ja osa uudenveroisia niin paljonko laskea hinnaksi yhdelle vaatteelle? Paketissa housuja, paitoja, bodyja....
Ja miten kuvat saa niin että kuvien päällä lukee vaatteen kuvaus? Mulla ne tekstit ja kuvat menee aina ihan sekaisin sinne... :O
Ja kannattaako laittaa hintavaraus?

<br> on se koodi, jolla saat välit :)

Kannattaa varmaan tehdä 2 pienempää...jos yksi ja sama tyyppi haluaa ne molemmat, niin hän kyllä huutaa ne. Laita niihin maininta että sulla on toinenkin kohde, että kurkkaavat senkin.

Hinta riippuu ihan vaatteesta...bodyt 1? on varsin kohtuullinen, housut 2?, mekot 2? jne. Ja paketti yleensä lähtee aina vähän edullisemmin, kuin yksittäiset vaatteet.

Mä en huuda kohteita joissa hv, joten mun mielestä ei kannata.

Jos haluat paketista 50?, niin laita lähtöhinnaksi 49? ja 1? korotuksilla.

No ainakin kannattaa pistää kokonaisuuksina - se myy paremmin. Ja tietty koon mukaan, korkeintaan kahta kokoa.

Sinne voi tehdä rivinvaihtoja ja joku editointiohjelmakin on. http://www.netikka.net/jmi/hnselain.htm

Mites jos et laittaisi hintavarausta vaan suoraan minimihinnan?

Yks iso paketti, mieluiten kaikki erikseen (varsinkin bodyt ).
Yhden vaatteen hinta max.3-5?, mekoissa ja ulkovaatteissa eriasia.
<BR> merkillä tulee välilyönti eikä hintavarausta.

Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:
kannattaako tehdä 1 iso vai 2 vähän pienempää? Ja jos vaatteet ovat olleet vain yhdellä lapsella ja osa uudenveroisia niin paljonko laskea hinnaksi yhdelle vaatteelle? Paketissa housuja, paitoja, bodyja....
Ja miten kuvat saa niin että kuvien päällä lukee vaatteen kuvaus? Mulla ne tekstit ja kuvat menee aina ihan sekaisin sinne... :O
Ja kannattaako laittaa hintavaraus?

Riippuu tyystin, haluatko tienata vaatteilla, vai vaan päästä eroon =):
Jos haluat tienata, myy yksitellen. Jos päästä eroon, myy isona pakettina kaikki.

Minusta ei mitään kappalehintaa kuitenkaan kannata alkaa laskemaan. Pakettivaatteet menevät yleensä nyt muutenkin halvemmalla kappalehinnalla, kuin yksittäin myydyt.

Tärkeintä on muistaa, ettei laita vaatteiden tunnearvolle mitään hintaa. Mieti, minkä arvoinen vaate on PIKEASTI ja paljonko itse olisit siitä valmis maksamaan samassa kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja mammaH:
Yks iso paketti, mieluiten kaikki erikseen (varsinkin bodyt ).
Yhden vaatteen hinta max.3-5?, mekoissa ja ulkovaatteissa eriasia.
<BR> merkillä tulee välilyönti eikä hintavarausta.

ai siis ku kirjotan vaatteesta niin sitte laitan <BR> ja sitte kuva? ja jos aijaa.com kautta laittaa niin ylin linkkikö piti kopsata ja liittää?

tienata vaatteilla haluaisin, en vain päästä eroon. Ja jos yksitellen myyn niin ongelma se että missä postitan ne. helposti kuoria minulla ei ole ja jos ostan ne niin eikö paketti maksa 20e eli häviän siinä

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
tienata vaatteilla haluaisin, en vain päästä eroon. Ja jos yksitellen myyn niin ongelma se että missä postitan ne. helposti kuoria minulla ei ole ja jos ostan ne niin eikö paketti maksa 20e eli häviän siinä

Merkkivaatteet kannattaa myydä erikseen, mutta muu tauhka tuskin. Postittaminen maksaa, eihän siinä ole mitään uutta. Paita menee kyllä tavallisessa kirjekuoressa.

Voit käyttää puhtaita kuoria, joita harva se päivä posti kantaa esim laskujen mukana :D.
TAI ostaa Helposti kuoria. Ostat 20 kpl pakkauksen ja myyt 20 vaatetta.
Et silloin häviä mitään, eikö vain ;).

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

Merkkivaatteet kannattaa myydä erikseen, mutta muu tauhka tuskin. Postittaminen maksaa, eihän siinä ole mitään uutta. Paita menee kyllä tavallisessa kirjekuoressa.

minulla paketissa suurimmaksi osaksi h&m:n vaatetta ja lindein. onko ne merkki?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Voit käyttää puhtaita kuoria, joita harva se päivä posti kantaa esim laskujen mukana :D.
TAI ostaa Helposti kuoria. Ostat 20 kpl pakkauksen ja myyt 20 vaatetta.
Et silloin häviä mitään, eikö vain ;).

jep...kierrätys kunniaan!

Ja mä postitan varsin usein tapetista tehdyillä kirjekuorilla. Kirppikseltä saa tapettirullan eurolla ja siitä tulee aika monta kirjekuorta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

Ei.

mutta jos yksitellen myy niin eikö kaikki sitten pitäisi ostaa näyteikkunaan? eihän niitä muuten löydä. ja eikö vaatepaketilla voi myös tienata kun laittaa lähtöhinnaksi hyvän hinnan ;)

mutta jos yksitellen myy niin eikö kaikki sitten pitäisi ostaa näyteikkunaan? eihän niitä muuten löydä. ja eikö vaatepaketilla voi myös tienata kun laittaa lähtöhinnaksi hyvän hinnan ;)

Kyllä ne löytää :)

Jos laittaa liian hyvän hinnan, ei kukaan huuda ;) :whistle:

Tällä logiikalla kannattaa mennä ihan kirpparille myymään.

Ihan perus yksivärisestä bodystä esim ei juuri mitään saa, mutta vaikka Bamse ja uusretro myy, käytettynäkin.
Ovathan vaatteet ehjiä ja tahrattomia?
Muista myös, ettet laita kauhean isoa korotusta pikkuvaatteille. 0,10-0,50 on passeli korotus =).

Ei pidä :D.

Eikä siinä mitään järkeä olekaan, että muutaman euron bodyt laittaa kaikki näyteikkunaan. Itse käyttäisin näyteikkunaa juuri paketeilla ja arvokkaimmilla tuotteilla.
Kyllä ostajat tuotteesi löytää selailemalla :).

Oletko vasta-alkaja myyjänä? Onko sinulla pistetili huutiksessa jo avattuna? Ellei, kannattaa ostella itsekin jotain, saat tunnustusta palautteista...Helpommin ihmiset ostavat muutaman positiivisen palautteen omaavilta, kuin 0 palautteisilta =).

Yhteistyössä