Jos laittaa huutikseen vaatepaketin myyntiin, niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nannannaa

Aktiivinen jäsen
13.12.2007
3 378
0
36
mitä kaikkea siihen kannattaa laittaa? Vaatepkt vauvalle siis. Bodyja, housuja, puolipotkuhousuja, paitoja ainakin on ja tietysti sukkia, lakkeja yms. Onko väliä, missä järjestyksessä ne on kuvattu ilmoitukseen?

Kaikki vinkit tervetulleita, ensimmäistä kertaa piiiitkään aikaan myyn mitään isompaa siellä. Vain hyväkuntoista tietysti :)

Ei sillä järjestyksellä minun mielestä kovin väliä ole,mut laita aina yhden vaatelajin edustajat peräkkäin,on selkeämpi.Esim ensin kaikki bodyt,sit potkarit yms.Ja älä laita kauhean isolla koko haitarilla vaatetta samaan pakettiin,esim. 56-74cm vaan laita 2 pakettia erikseen toinen 56-62cm ja toinen 68-74cm.

Jos haluat tehdä rahaa paketilla, niin laitat hyvin yhteen sointuvia yhdistelmiä yhteen kuvaan kauniisti aseteltuna. Mitään jättikokohaitaria ei kannata laittaa, vaan suunnilleen samankokoisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:
Ei sillä järjestyksellä minun mielestä kovin väliä ole,mut laita aina yhden vaatelajin edustajat peräkkäin,on selkeämpi.Esim ensin kaikki bodyt,sit potkarit yms.Ja älä laita kauhean isolla koko haitarilla vaatetta samaan pakettiin,esim. 56-74cm vaan laita 2 pakettia erikseen toinen 56-62cm ja toinen 68-74cm.

Joo, tuo minuakin ärsyttää että myydään suurinpiirtein 50-120 cm vaatetta samassa paketissa :laugh:

Mulla ois nyt 62/68 menossa myyntiin ja kaikki kyllä sointuu yhteen, ne jotka ei soinnu on tietysti sitä kotivaatetta jonka annan kaverille.

Yhteistyössä