Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jätän kassalle, eihän sitä takas hyllyyn voi viedä, jotta ei kohta joku toinen ole ostamassa sitä. Saatan hakea uuden, jos tuntuu että todella tarvitsen johonkin, yleensä en.
riippuu, jos olen varma että purkki on ollut ehjä kun sen hyllystä olen ottanut niin ostan sen, minähän sen silloin olen rikkonut.. jos en ole varma niin sitten vaihdan sen
Jos olen varma, että se oli ehjä kun sen otin niin periaatteessa sen myös maksan (pistän pieneen pussiin ja se syödään sitten ekana). Jos en voi olla varma niin jätän kassalle.
Tyypillinen suomalainenJos esim lapsesi törmää hyllyyn ja pudottaa hillopurkin, se on vahinko, eikä sitä joudu korvaamaan. Sama pätee tässä. Eri asia jos ostat 5 purkkia ja kaikki ovat rikki oman huolimattomuutesi takia.
Aloin vaan miettiä, että onko asiakkaan muka ostettava rikkinäinen tuote. Itse olen kassalla töissä ja aina otan sivuun rikkoutuneen jugutttipurkin. Eilen olin ostoksilla ja jugurttipurkki oli hajonnut jossain vaiheessa (tuskin meidän kärryssä, jugurtit oli erikseen laitettuna sivulle). Myyjä vaan tokaisi: "Jahas, ootte rikkonu tämän kannen. Laitan sen pussiin, ettei sotke muita ostoksia". Jos oon varma, että jugurtti on hajonnut kärryssä, niin otan sen, mutta tuosta en ollut varma...
Aloin vaan miettiä, että onko asiakkaan muka ostettava rikkinäinen tuote. Itse olen kassalla töissä ja aina otan sivuun rikkoutuneen jugutttipurkin. Eilen olin ostoksilla ja jugurttipurkki oli hajonnut jossain vaiheessa (tuskin meidän kärryssä, jugurtit oli erikseen laitettuna sivulle). Myyjä vaan tokaisi: "Jahas, ootte rikkonu tämän kannen. Laitan sen pussiin, ettei sotke muita ostoksia". Jos oon varma, että jugurtti on hajonnut kärryssä, niin otan sen, mutta tuosta en ollut varma...
jos lapseni tiputtaa kaupassa jotain joka rikkoutuu niin ilmoitan henkilökunnalle ja jos he haluavat niin sen myös maksan. ajattelen sen niin että tuote on kaupan ja toisten tuotteita ei saa rikkoa tai millään tavalla käyttökelvottomaksi tehdä.