Jos harrastaa kahden miehen kanssa vaikkapa viikon sisällä suojaamatonta seksiä, niin tuleeko sukupuolitauti ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyhmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyhmä"

Vieras
Ja juu, ei koske minua. Olen viimeisilläni raskaana ja en ole harrastanut seksiä vuosiin kenenkään toisen miehen kanssa.

Ihmettelen vaan näitä keskusteluita täällä, jos joku esim. pettää niin sanotte, että tulee sukupuolitauti ? Eikai se tauti tule, jos sitä ei kellään ole.
Siis jos tyyliin Liisa panee tänään penttiä ja huomenna mikkoa, niin ei kai kukaan sukupuolitautia saa, ellei kellään sitä jo ole ja sitä kautta tartuta?

Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.jpg

No ei siitä mikään sukupuolitauti tartu. Et saa sukupuolitautia, vaikka nussit tänään penaa ja huomenna ekiä, ellei sulla, penalla tai ekillä ole sp tautia.

Joka viidennellä suomalaisella on herpes tai kondylooma, joka on yleisin sukupuolitaudeista, joten kahden eri miehen kanssa ei vielä todennäköisyyksien mukaan saa tartuntaa. Mutta... miehillä jotka suostuvat harrastamaan seksiä ilman suojausta todennäköisyydet siihen, että tuo tartunta jo on ovat paljon suuremmat kuin tuo 20%.

Kyllä tulee. Sukupuolitauti on Jumalan rangaistus moraalittomuudesta, joten sen saamiseen ei tarvita mitään virus- tai bakteeritartuntaa, pelkkä huorinteko riittää! Hmm... mites tähän teoriaan sopii kortsun tauteja ehkäisevä vaikutus... No ehkä se on vaan moraalitonta mainospropagandaa.

[QUOTE="tyhmä";29283280]Ja juu, ei koske minua. Olen viimeisilläni raskaana ja en ole harrastanut seksiä vuosiin kenenkään toisen miehen kanssa.

[/QUOTE]

Ei tule ,vasta kolmannen kanssa tulee.

Kahdesta miehestä tulee kuppa ja tippuri, ja kolmannesta miehestä vielä syfilis siihen päälle. Neljästä eteenpäin aids, myös mustasurma ja ebola alkaa itämään.

Se menee näin: jos nussit tänään vesaa jolla on hiv ja huomenna penttiä jolla on klamydia, niin nää taudit kumoaa toisensa, eikä sulle tuu mitään! Varma tieto!!

Yhteistyössä