Jos haluatte itkeä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :´(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
ei näy mulla tässä koneessa (letsi liitännäisiä, ja asenna flash palyer, mutta jostainsyystä ei anna sitä ladata... tässä on vista, olisko siitä johtuva?)

Minulla on Vista, mutta olen asentanut sen flash playerin.

Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
Mitä tarkoittaa;

Mid Janyary of 2005
Kelsey suffered a broken collarbone and bruises while in the care of her mom ?

Tammikuussa 2005 Kelseyllä murtui solisluu ja tuli mustelmia ollessaan äitinsä hoivissa.

Alkuperäinen kirjoittaja :´(:
Alkuperäinen kirjoittaja viekku:
Mitä tarkoittaa;

Mid Janyary of 2005
Kelsey suffered a broken collarbone and bruises while in the care of her mom ?

Tammikuussa 2005 Kelseyllä murtui solisluu ja tuli mustelmia ollessaan äitinsä hoivissa.

Kiitos avusta!
Koitan hahmottaa mitä videossa kerrotaan =/.

:( Itkuhan tuosta tuli kun tuon katsoi, ihan samanlainen pikku päivänsäde kuin meidän tasan 2 vuotias tyttömmekin.

Miten ihmiset voivat enään elää tuollaisen hirmuteon jälkeen? Miten he pystyvät satuttamaan tuollaista pientä ihmistä? MIKSI?

Kauhean pahamieli :(

Alkuperäinen kirjoittaja Surullinen:
:( Itkuhan tuosta tuli kun tuon katsoi, ihan samanlainen pikku päivänsäde kuin meidän tasan 2 vuotias tyttömmekin.

Miten ihmiset voivat enään elää tuollaisen hirmuteon jälkeen? Miten he pystyvät satuttamaan tuollaista pientä ihmistä? MIKSI?

Kauhean pahamieli :(

Isäpuoli on jotenkin läpeensä paha ja sadistinen, koska kidutti ja ilmeisesti vielä raiskasikin avutonta taaperoa. Tuskin kärsii tunnontuskia, mutta koska nimi on kaikkien tiedossa, olot vankilassa tuskin on mukavat.

Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa:
olipas kaunis lapsi, tosi suloinen ja viaton. sairas äiti sillä oli jos antoi isäpuolen hakata ja potkia lasta... mikä tuska sillä lapsella on ollutkaan...:(

Ei tuommoisen äidin sois lapsia saavankaan. :(

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
:'( Järkyttävää, aivan kamalaa, kuinka joku voi tehdä noin...ei ymmärrä ei :'(

Kuinka vanha Kelsey oli?

No jos oikein ymmärsin ni kuollessaan 2v9kk ja 13pv:S

Omalle tytölle tuli tänään ikää 2v 9kk.

Sairaita ihmisiä nuo tuomaritkin kun palauttaa mummolta lapset takaisin tommoselle äidille:S!

Yhteistyössä