niin mites se nyt menikään. Jonnekin piti joku kirjallinen pyyntö lähettää. Mihin?
Kiitos ja kumarrus.
Kiitos ja kumarrus.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sandoval harmailee:...jostain soittamalla (tuttu tk), mutta esim. KYSistä sain kirjallisella anomuksella. Muistaakseni se oli vapaamuotoinen anomus, johon piti perustella mihin tarvitsee omat paperinsa. Sainkohan minä ohjeet jostain potilasrekisteristä (?!) tai vastaavasta. Soita haluamaasi sairaalaan vaikka neuvontaan, niin eiköhän nuo ohjeista. -Ja minä sain kaikki paperini elämäni ensi metreiltä saakka (isoja leikkauksia) eli 28 v takaperin.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa Sandoval:Mitähän minä laitoin perusteluksi... Kai minä jotenkin hienosti muotoilin juuri tuon saman, että tahdon tietää sairaalan version omasta sairastelustani. Mulla tosin takana suuria leikkauksia ja nykyiset terveydelliset probleemat voivat olla niiden peruja. Kävin taistelua potilasvahinkolautakunnan kanssa ja tarvitsin faktaa omasta sairausmenneisyydestäni, jotta osasin perustella kantani.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:kuinka pitkältä ajalta niitä saa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Jos haluat tiedot kaikista sinusta kirjoitetuista asioista, niin lähetä arkistoon kirjallinen pyyntö, jossa on nimesi, henkilötunnuksesi, allekirjoituksesi sekä se tieto, mitä tietoja itsestäsi haluat. Ja osoitteesi, jonne tiedot lähetetään. Ei tarvitse perustella. Arkistosta saat kaikki samalla kertaa, polit ja osastot voivat lähettää vain omia erikoisalan tietojaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Jos haluat tiedot kaikista sinusta kirjoitetuista asioista, niin lähetä arkistoon kirjallinen pyyntö, jossa on nimesi, henkilötunnuksesi, allekirjoituksesi sekä se tieto, mitä tietoja itsestäsi haluat. Ja osoitteesi, jonne tiedot lähetetään. Ei tarvitse perustella. Arkistosta saat kaikki samalla kertaa, polit ja osastot voivat lähettää vain omia erikoisalan tietojaan.
Voiko siihen pistää vaikka että haluaa siltä ja siltä vuodelta?
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja mie:kuinka pitkältä ajalta niitä saa?
Saat vaikka kaikki sinusta sairaalassa olevat tiedot. Jos olet syntynyt ko. sairaalassa, niin siitä asti siis.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli saako ne sen sairaalan arkistosta missä on syntynyt vaikka synnytysosasto olisi sieltä jo lakkautettu ?
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja mie:kuinka pitkältä ajalta niitä saa?
Saat vaikka kaikki sinusta sairaalassa olevat tiedot. Jos olet syntynyt ko. sairaalassa, niin siitä asti siis.
siis kun olen syntynyt kätilöopistolla ja synnyttänyt omani siellä, niin jos heidän arkistoonsa lähetän pyynnön että haluan tietoani, niin saanko tiedot omasta vauva-ajastani ja sitten opista äitiyspoli käynneistä ja lasteni syntymistä? Entäs kun olen ollut potilaana myös esim malmin sairaalassa perussairauteni vuoksi, lähetänkö sinne myös erikseen pyynnön vai onko joku paikka mistä saa ihan kaikki eri toimipisteiden tiedot kerrallaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Alkuperäinen kirjoittaja mie:kuinka pitkältä ajalta niitä saa?
siis kun olen syntynyt kätilöopistolla ja synnyttänyt omani siellä, niin jos heidän arkistoonsa lähetän pyynnön että haluan tietoani, niin saanko tiedot omasta vauva-ajastani ja sitten opista äitiyspoli käynneistä ja lasteni syntymistä? Entäs kun olen ollut potilaana myös esim malmin sairaalassa perussairauteni vuoksi, lähetänkö sinne myös erikseen pyynnön vai onko joku paikka mistä saa ihan kaikki eri toimipisteiden tiedot kerrallaan?![]()
Varmaan pitää lähettää pyyntö sairaalakohtaisesti. En osaa tyhjentävästi vastata, kun en tiedä miten arkistotoimi on noissa sairaaloissa järjestetty.
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:oisko jollain niitä arkistojen tms paikkojen yhteystietoja? itse asun siis helsingissä jos sillä on jotain merkitystä sen suhteen
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:ok kiitos! Mutta siis onko netissä tms noiden arkistoiden yhteystiedot vai mistä ne saa ongittua selville?ja mikä se on nimeltään? potilasarkistoko?